Hej Hvordan kommer man helt igang med at blive selvstændig/iværksætter? Vil lige kort fortælle om min idé: - Jeg vil købe nogle restpatier, sælge dem til en lidt højere pris og derigennem tjene lidt. Jeg vil igennem en hjemmeside og en side på facebook reklamere for mine vare. jeg vil tage forskellige billeder og derigennem vise varenes funktion osv. Mine spørgsmål? Er der andre muligheder for at komme i gang? Er der flere muligheder for at gøre reklame? Tror i at der er mulighed for at komme videre med det eller er det bare et kælder projekt?? Håber i kan hjælpe /Mvh Sofie |
Kan du blive god til det er det mange penge at hente.
Jeg tror de hedder outlets hvor restpartier bliver solgt billigt, men hvor der bliver produceret et pænt overskud.
Jeg kan ihverfald se på kvinderne i mit liv, at lige så snart de hører om et outlet, så står de klar med Dankortet og man kan forvente kontoerne bliver tømt
Din stærkeste reklame form er mund til øre, få folk til at snakke om dit outlet.
Der kan facebook og adwords også være en god allierede til at komme ud til folk i en bestemt by.