Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra ikast
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan kommer man helt igang med at blive selvstændig/iværksætter?

Vil lige kort fortælle om min idé:

- Jeg vil købe nogle restpatier, sælge dem til en lidt højere pris og derigennem tjene lidt. Jeg vil igennem en hjemmeside og en side på facebook reklamere for mine vare. jeg vil tage forskellige billeder og derigennem vise varenes funktion osv.

Mine spørgsmål?

Er der andre muligheder for at komme i gang? Er der flere muligheder for at gøre reklame?

Tror i at der er mulighed for at komme videre med det eller er det bare et kælder projekt??

Håber i kan hjælpe

/Mvh Sofie

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:20

Kan du blive god til det er det mange penge at hente.

Jeg tror de hedder outlets hvor restpartier bliver solgt billigt, men hvor der  bliver produceret et pænt overskud.

Jeg kan ihverfald se på kvinderne i mit liv, at lige så snart de hører om et outlet, så står de klar med Dankortet og man kan forvente kontoerne bliver tømtSkype-Giggle

Din stærkeste reklame form er mund til øre, få folk til at snakke om dit outlet.
Der kan facebook og adwords også være en god allierede til at komme ud til folk i en bestemt by.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra ikast
Tilmeldt 1. Mar 09
Skrevet kl. 21:29

Mange tak for dit svar :D

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:34

Du er velkommen, spørg gerne igen.

Når man hjælper herinde, hjælper man trådstarter + alle de andre som ikke tør spørge om det samme.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra ikast
Tilmeldt 1. Mar 09
Skrevet kl. 21:47

Det er nemlig rigtigt :D

men hvad synes duu om min idé om en outlet af alt mellem himmel og jord til billige penge?

hvordan med finansering? Hvordan gør man med at komme  gang - tror du ikke man kan komme igen uden at låne af banken hvis man køber nogle restpatier og har et rimelig lager inden man sætter det hele op?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:07

Sofie:

Det er nemlig rigtigt :D

men hvad synes duu om min idé om en outlet af alt mellem himmel og jord til billige penge?

Det kan godt give noget overskud - dog kan overskuddet være meget svingende.

Sofie:

hvordan med finansering? Hvordan gør man med at komme  gang - tror du ikke man kan komme igen uden at låne af banken hvis man køber nogle restpatier og har et rimelig lager inden man sætter det hele op?

Selvfølgelig kan man det! Banklån er LANGTFRA et must!

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:42

du kan sagten lave en forretning af det. Det er der flere butikker der gør. Og med restpartier kan man ofte få en bedre pris ved bare at spørge, da folk gerne vil have frigivet noget af den likviditet der er bundet i dem.

Sælger du dem som restpartier vil der være midnre fortjeneste, men også mindre arbejde i forhold til hvis du sælger varerne enkeltvis, men der er jo ikke noget i vejen for at gøre begge dele, når du nu alligevel har varerne.

Vi startede sådan, uden banklån, med at købe en palle restvarer ved udgangen af året, da der ofte kommer nye modeller af div. ting, så her kan man finde mange spænende ting inden for mange områder.

Det en nu en fuldtidsbeskæftigelse for min kone nu, med over 1 mio. i omsætning de seneste år.

Nogle folk har store forretninger med dette selvom de kun sælgere varer på Ebay eller QXL.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)