Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt blank:/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er HELT blank..

jeg har leget lidt med tanken om en web-shop men jeg aner intet, altså mht. regler osv.

skal jeg godkendes nogle steder, eller noget? jeg har kigget på nogle "leje-shops" ved ikke hvad de hedder rigtigt,men en standart løsning, kan jeg bare bestille det og så gå igang, eller hvordan?

og hvordan får man fat i de varre man gerne vil sælge?

det kunne være dejligt hvis der var nogen der havde lyst til at dele lidt viden:)

- Nana Salling

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:52

Som Dennis skriver ovenfor ville jeg også tage et kig på de 2 ovenstående og ellers Brian Brandts lidt mindre bog om at starte sin egen webbutik. Han har også en lightudgave af den.

Hvis du ikke har så meget erfaring eller krav til den, kan du sagtens starte med en af de her hostede løsninger som eksempelvis dandomain, der er der ikke så meget andet end at sætte sine vare op, og så begynde at få kunder ind i butikken.

Man kan altid starte med bankoverførsel, men jeg vil rekomendere alle til også at have betalingskort og med det både dankort og udenlandske.

Bare det at have logoerne af de forskellige kort vist på siden kan ofte give dig 20-25% flere salg, og så regner folk med at man kan bruge sit kort alligevel.

Men hellere bare starte og så kun få enkelte salg end at vente til alt er perfekt, og i den tid ingen salg have.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)