Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartstilbud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg overvejer en service/hjemmeside, hvor man i forbindelse med sin opstart kan indhente tilbud fra forskellige leverandører i mange kategorier. Grunden er at da jeg sev startede op for 5 år siden, havde jeg ikke tiden ved siden af mit lønmodtagerjob til at indhente tilbud og foretage en masse telefonopkald. Med denne side kan man altså indtaste sine behov og et forventet budget og få seriøse tilbud tilbage igen.

Kan I forestille Jer denne service og ville I selv bruge den - også selvom I er igang?

Michael

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:33

Sådan en service findes, så det var da svar på nogle af dine spørgsmål. Jeg benytter det ikke selv, og kan heller ikke forestille mig jeg ville gøre det :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:35

Tro heller ikke jeg ville benytte den.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46

Det gør det jo også. Takker, Casper

Michael

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:46

Der starter 10 af sådanne services hver dag efterhånden, og der lukker 11! Konkurrencen på det markede er sværere end man tror og folk går konkurs på stribe.

Jeg har arbejdet på sidelinjen med Hent Tilbud i 3 år, og de er en af de eneste i Danmark (der er måske 3-4 mere), som klarer sig godt, har stor omsætning og rent faktisk formår at tjene penge på den service.

Det er en utrolig svær branche, og jeg ville ikke røre den med en fjernstøbet ildtang, hvis jeg selv skulle i gang.

Dbh. Yngvi

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:17

Ja, det er en hård branche.

Hvis du vil lave en sådan side skal du have noget mere unikt end bare at kunne få tilbud fra 3 leverandører, jeg kan ikke lige komme på en unik vinkel på det, men den findes helt sikkert!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:24

Janus Lindau:

Ja, det er en hård branche.

Hvis du vil lave en sådan side skal du have noget mere unikt end bare at kunne få tilbud fra 3 leverandører, jeg kan ikke lige komme på en unik vinkel på det, men den findes helt sikkert!

Helt enig... Jeg er foruden HELT sikker på, at det heller ikke er noget du vil kunne klare alene. Der skal være en til hele tiden at udvikle software, sørge for systemet virker og validere kundekontakter, og så skal der være en sælger, hele tiden! Der skal hele tiden sælges til leverandørerne. 

De fleste føler ikke de har brug for at være medlem af sådanne formidlings-sites, derfor er det vigtigt at have en god sælger, som forstår at overbevise dem om det. Det er alfa omega.

Jeg har meget erfaring inden for den branche, jeg har set mange gå ned. Det er et marked for de små lukker, og de store bliver større. HentTilbud.dk er også i dag blevet en millionforretning.

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)