Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån penge af mohammed hassan!

Side 8 ud af 12 (111 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forsøgte at overbevise dig om ikke at bruge de 150 euro på den historie, i morgen hedder han noget andet og så er det en ny det går ud over, de 150 euro er en månedsløn eller mere der hvor han kommer fra.

Du burde melde ham til poiltiet, da de kan spore svindleren hvis i har haft kontakt over nettet.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:52

Øh, er der noget jeg er gået glip af?

Casper, du har vel ikke betalt manden 150 euro, vel?

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:53

Øv så er du snydt for de 150 Euro.Man siger jo lyder noget for godt til være sandt, så er det ikke sandt.

Man skal genrelt være MEGET forsigtig, når man handler eller låner penge udenfor Europa. !!!!!!

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:56

Lumby: Den tone bryder jeg mig ikke om - Mohammed var meget ærlig og sige det ikke kunne løbe rundt og det er fair nok - du ved jo ikke hvordan business er dernede?

Han har fået et job på en speedbåd i Somalia, hvor han lave inspektioner på containerskibe og sådan... Det lyder spændende nok i hvert fald.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 23:57

Mange tak... Nu kommer jeg for sent i seng fordi jeg skulle sidde og læse hele den her historie.

Jeg håber mohammed hassan er kommet godt videre - måske noget  med geder?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:05

allerup:

Mange tak... Nu kommer jeg for sent i seng fordi jeg skulle sidde og læse hele den her historie.

Jeg håber mohammed hassan er kommet godt videre - måske noget  med geder?

Som du kan se, selvom man får et godt tilbud skal man ikke pr. automatik tro det er snyd og bedrag. Det her var reelt!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:07

Casper Schneidereit:
Den tone bryder jeg mig ikke om - Mohammed var meget ærlig og sige det ikke kunne løbe rundt og det er fair nok - du ved jo ikke hvordan business er dernede?

Det er også bare så ærgeligt, når en håbefuld iværksætter i et fremmed land, ikke får succes. Men det er endnu mere ærgeligt at der sidder danske iværksættere og stempler dem som svindlere, uden at have sat sig helt ind i forholdene dernede. Den var jo aldrig gået hvis vi havde omtalt en dansk iværksætter på samme måde herinde.

Jeg havde dog på fornemmelsen, at det nok ikke ville kunne gå for ham. Hvis han i alle sine låneaftaler har sendt 10.000 Euro, men for 10.294 danske kroner retur, må det jo ende på den måde. Men det er også trist, at der er folk der sidder og udnytter Mohammeds forvirring omkring Euro og kroner.

Var det i øvrigt ikke Mr. Mohammeds forrige job, det der med at lave inspektioner på containerskibe? Og var det ikke ham der også var med i det program om Somaliske iværksættere, som TV2 viste for et stykke tid siden? Hvor fokus i øvrigt lå på den danske samarbejdspartner, og deres frustrationer over hvor svært det er at samarbejde med en helt anden kultur, og derfor var nød til at indhente en form for tolk der kunne "tale det lokale sprog" (altså tale lidt grimt til dem)

Good luck til Mohammed i hvert fald.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 00:31

Du kan ikke få optagelserne herind :-P

Kunne være lidt sjovt

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:06

jeg ved ikke hvorfor at i tror på den historie, den stemmer overhovedet ikke, jeg har været selvstændig i 31 år startede da jeg var 23 år gammel og blåøjet. Har set en del snyd og bedrag gennem årene det ene mere udspekuleret end det andet, men alt lyder fint ved første øjekast.

feks. denne her: du kommer ind i et almindeligt simpelt hjem der ikke bærer præg af luksus og skal lave en repration af en hvis størrelse, noget akut der ikke kan vente.

Du spørger angående prisen, fordi du gerne vil oplyse den. kunden siger: det er ligemeget hvad det koster det skal bare laves og send regningen.

Du smutter lige hjem omkring og tjekker med ribers. Bingo de fylder 2 sider.

Sådan er der mange ting du lærer ved at have antennerne ude, det gælder også omtalte somalier, jeg har selv modtaget mange mails fra somalia og videregivet den til politiet på den hjemmeside de har til det og fået svar om at brevene er bluf. og de kendte udemærket omtalte e-mails.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 01:09

Lumby: Du er med på det er gas fra Caspers side ik ?

Side 8 ud af 12 (111 indlæg)