Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuponer i Danmark - råd om fair pris.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har idag fået tilbud på 60.000 kr for kuponer.dk fra stort norsk firma.

Skal jeg slå til? Er det en fair pris?

Mange hilsener til jer alle

Christian

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:01

Det lyder som en meget god pris :)

Spørger du mig, så er den ualmindelig god

Jimmy

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:03

Jeg ville gemme det domæne lidt, hvis jeg var dig ;-) Måske der er en grund til, at det Norske firma vil give dig den pris. Tror det bliver mere værd, inden for kort tid ;-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:12
sellonair:

Hejsa,

Christian

Jeg ville slå til - men først ville jeg bruge 14 dage på at lave en masse relevant indhold på siden. For jeg tror at hvis du ikke har det, så kan de bagefter komme og forlange deres penge tilbage, da du så har ageret som domænehaj, sådan historier har jeg hørt om, så for din egen skyld få lavet en masse god indhold på din side, så slipper du får nogen besværligheder bagefter. Men det er bare noget jeg mener jeg har hørt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:17

Michael...Hvorfor det, det er jo et domæne de køber intet andet???

Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:19

Er det ikke mere hvis jeg i ond tro har købt et firmanavn eller varemærke det gælder?

Jeg har købt for at starte sitet op når nu der kommer lidt gang i kuponer snart.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
sellonair:

Er det ikke mere hvis jeg i ond tro har købt et firmanavn eller varemærke det gælder?

Jeg har købt for at starte sitet op når nu der kommer lidt gang i kuponer snart.

Det kan godt være at jeg har misforstået noget så, men for en sikkerhedsskyld ville jeg anbefale dig at gøre det alligevel.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 15:33

Hej,

Jeg ville også "gøre noget ud af siden" inden, derefter sølger du den til 70.000, hvilket er en beskeden stigning på ca. 16-17%

MVH

Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 14:09

sellonair:

Hejsa,

Christian

Har lige fundet denne her lille artikel Dagligvaregiganter boykotter kuponer - den syntes jeg lige du skal læse igennem.

Det kan måske ende med at al det kupon halløj bliver lidt af en fuser i Danmark - men jeg er desværre ikke en spåmand, men jeg personligt finder det meget irriterene hvis jeg skal printe nogen kuponer ud fra en hjemmeside, eller klippe nogen kuponer ud fra en tryksagsreklame og aflevere dem nede i en butik - og det tror jeg at de fleste andre mennesker her i Danmark har det på samme måde.

Jeg ville afgjort sælge hjemmesiden til det norske firma til de 60.000 kroner - og glæde mig over at jeg har scoret en rigtigt god timeløn. Det er surt hvis det med kuponerne ikke bliver den helt store "trend" og du til næste år kun kan få et par tusind kroner for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17

Rasmus Jakobsen:
Jeg ville også "gøre noget ud af siden" inden, derefter sølger du den til 70.000, hvilket er en beskeden stigning på ca. 16-17%

Det giver jo slet ingen mening. Hvad skulle pointen i det være? De køber den jo tydeligvis ikke pga. indholdet og hans skriblerier går ikke siden 10.000 mere værd. Risikoen for at de finder på noget andet i mellemtiden er nok større.

Hvis trådstarter kan få 60.000 DKK for domænet, er det bare med at få lukket handlen.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)