Efter lidt betænktningstid tror jeg at du er inde på noget af det rigtige. Det med at lave noget indhold på hjemmesiden er måske bare lidt spild af tid - for gider et stor norsk selsskab virkelig at købe et domæne, og bagefter gå ud og kræve nogen penge tilbage fordi at de mener at det er blevet solgt til overpris - det er ikke særligt hensigtmæssigt for et firma hvis det kommer frem i pressen at de jagter "den lille mand". Firmaet har muligvis også kontaktet fem andre personer med spændende domænenavne indenfor kuponer med et lignende tilbud, så hvis en af de andre siger ja, så er de så måske ikke intresseret i at handle alligevel.
|
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:Det kan måske ende med at al det kupon halløj bliver lidt af en fuser i Danmark - men jeg er desværre ikke en spåmand, men jeg personligt finder det meget irriterene hvis jeg skal printe nogen kuponer ud fra en hjemmeside, eller klippe nogen kuponer ud fra en tryksagsreklame og aflevere dem nede i en butik - og det tror jeg at de fleste andre mennesker her i Danmark har det på samme måde.
I sverige hvor jeg bor er det meget normalt med rabatkuponer. Vi får hver måned et brev fra vores lokale supermarked med særtilbud og rabatkuponer. Jeg tror at man skal se rabatkuponer på 2 måder:
1) Leverandøren har en rabatkupon som man kan tage i butikken (downloade) for at få rabat på en vare.
2) Butikken har i form af et loyalitetsprogram rabatkuponer (dette tror jeg at Coop er ved at lave)
Hvis en leverandør vil give x antal kr i rabat på en vare så lad ham dog. Jeg tror at det vil komme forbrugerne til gode og at det med at vi skal have samme pris.... det er oldschool tænkning. Den med at "årh...han får 5 kr rabat... hvor er det bare snyyyyd".... jamen så får man sikkert selv rabat andre steder.