|
Allan, det er simpelt hen noget vrøvl at se bort fra et så vigtigt element som løn, job-goder, jobsikkerhed, dagpenge osv. Almindelige virksomheder er på ingen måde opbygget som MLM. Det er simpelt hen en gang fordrukken sludder. Det er blot endnu et godt eksempel på, at MLM-folk bruger al dere tid på at bortforklare hvad det er de laver i stedet for at stå ved det. Svagt. |
Jøsses dog Mikkel! Tak for den svada! ![]()
Jeg har jo netop lige sagt at jeg IKKE taler om opbygningen af virksomhederne.
Jeg taler om, at det er en vag indvending, at MLM skulle være noget slemt - fordi dem i toppen tjener mere end dem i bunden.
Selvom I ikke er enige - så synes jeg den indvending svarer til, at jeg ikke vil handle i Matas - fordi dem der ekspederer mig får mindre i løn end ejeren af butikken.
Det jeg egentlig efterlyser er et godt argument til at få fejet den (vane)holdning af bordet - så man kan få en seriøs dialog. Hvis folk synes produkterne stinker - eller konceptet stinker, fordi der er for meget arbejde i opstartsfasen - så er det reelle indvendinger. Men den førnævnte indvending er ikke holdbar - man hører den bare tit.
Just my 50 cent! ![]()
Bliv gratis medlem