Hold nu op. Der kan aldrig blive tale om plagiering. Layoutet er helt ufatteligt standard, og der findes flere hundrede templates derude på teh intertubes med præcis samme opbygning
Den strukturelle opbygning er helt standart... Det har du ret i.... Men farvevalget osv. er jo så områder man typisk forsøger at gøre relativt unikt for den enkelte side.... Det har man altså ikke rigtigt gjort her.... og sammen med stjernen, som der vel for fanden ikke hersker nogen tvivl om er en idé, der er planket direkte fra det andet site..... ja så synes jeg sgu det kreative i den grad står til diskussion...
Jeg skriver jo ikke siden nødvendigvis vil kunne kaldes plagiat i juridisk forstand.... meeeeen mellem os to - så kan vi vel for pokker blive enige om at designet mere eller mindre direkte er kopieret fra det andet site?
Jeg finder det ihvertfald temmeligt utroligt, at man bare "helt tilfældigt" har valgt at placere en stjerne nede i højre hjørne.... valgt præcist samme farve til footer og bjælken under top-navigationen....valgt præcist samme baggrundsfarve.... valgt at placere support-sektionen præcist samme sted.... valgt samme "sky/himmel-tema" til headeren.... selv udformningen af logoet kan man finde ligheder i....
Jeg kan ihvertfald ikke få mig selv til at sige der kun er hentet inspiration, når man kigger på hvor mange ting der er præcist magen til eller bærer en temmeligt høj grad af lighed....
Det kan man naturligvis godt sige er off topic.... Men jeg synes alligevel det er nyttig information for trådstarter.... For designet er jo en vigtig del af en online-virksomhed.... Særligt en der slår sig op som "ekspert i kontaktsider..."...