Hej Amino'er, Jeg har i lang tid arbejdet på min nye hjemmeside og endelig har jeg fået den lagt online. Hvad er jeres indtryk af hjemmesiden? www.tinocordes.dk Jeg har selv tænkt på, at forsiden mangler en præsentation øverst, der kan give et lille overblik over hjemmesiden. Hvad synes I? Jeg er freelance grafiker og har ikke gået efter et bureau-look, men et mere personligt præg. |
Hey Tino,
Først vil jeg sige at jeg synes du har ramt den på sømmet med farvetemaet. (i følge min smag)
Usability mæssigt holder du dig fint med top nav
Når roserne er smidt får du huggene ;)
1. Du har hjerter som stattic baggrund. !!! Farverne og niveauerne er fede, men de der hjerte og cirkelforme dræber hele værdien synes jeg. Jeg synes du smider med din troværdighed. Der er ikke mange kunder der vil brandes med hjerter med mindre de er i netop den branche hvor et hjerte kan høre hjemme, som udtryk. Du er brandmanager, du skal være kreativ og professionel, ikke deres kæreste. ;) - Så jeg synes det sender et forkert signal.
2. Dine ovale call2action buttons fejler i Chrome og IE. Jeg tror du har for mange/for lidt px i din CSS. Det ser i hvert fald kun korrekt ud med .hover. Ellers en lækker lille knap der passer til temaet.
3. Jeg bryder mig egentligt ikke om den font du har valgt i den topnav, men det er jo igen en smagssag.
4. Jeg synes at du (af en grafiker at være) har alt for lidt grafisk lir i dine on-topics. For meget tekst. Kunderne leder efter grafik. Vis for pokker at du kan :)
5. Evt mere indhold i din footer.
6. Jeg synes dine referencer er for store i billederne. Jeg ville som kunde hellere se en overskuelig liste med en lille screen med mulighed for zoom.
7. Du har en masse pakkeløsninger. Jeg synes bare ikke helt at du rent visuelt formidler buskabet som værende en slags bundle. Evt brug 3D pakker og nogle sammenligningsskemaer.
Det var mine 5cent. :)
Håber du kan bruge det.