Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny grafisk hjemmeside - tinocordes.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt klart du skal arbejde med teksten. Der er ingen, der læser så meget. I stedet for bør du koge din tekst ind til det absolut nødvendige og fjerne alt andet.

Desuden synes jeg du har alt for mange valgmuligheder i din navigation. Flere af emnerne kan sagtens sættes sammen i kategorier. F.eks. kan dine kompetencer blive til én side med links til mere fyldig information om hver enkel kompetence. Og hvorfor er artikler og blog ikke det samme?

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 18:53

Hej Alexander,

Men jeg tænker sådan, at selv om der er ingen der læser så meget, så betyder et ikke at man ikke skal tilbyde informationen. Det er forskellige personer der besøger hjemmesiden og de søger måske forskellige information.

Jeg vil mene at det er bedste at henvise direkte til hver kompetence i menuen.

Men tak uanset! 

Fra Taastrup
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:57

Hej tinocordes,

Super det du har lavet, men måske skulle du også overveje at arbejde en smule mere med din ord density for de ord/sætninger, som du vil op på, og måske ændre lidt i din alt tags f.eks på forsiden... alt="News image"  

MVH

Kim

Ekspert i digital management.

Fra Taastrup
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:58

Hej Igen,

Det med density tager Jeg i mig igen! Super arbejde!!

MVH

Kim

Ekspert i digital management.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 21:04

Hehe, det lyder godt. Tak!

Det kan være lidt vanskeligt i forhold til SEO for det er en Joomla hjemmeside, så det er ikke altid der kan styres manuelt. Men jeg vil lige prøve at få rettet den alt-tag til noget mere relevant.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)