Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ikke flere besøg ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ting jeg bare ikke forstår :) eller endelig flere men de høre sig nok ikke hjemme lige her :) 

Jeg ligger nr 2 på google på et ord som google´s søgeordsværktøj fortæller mig at der er 35000 Lokale månedlige søgninger på og jeg får ikke bare så meget som et besøg ? 

Ordet er jakke eller jakker 

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=jakke&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=8324645710acc690

Hvorfor ? 

1 er det mig der har slået et eller andet til så jeg er den eneste der får vist mig som nummer 2 ?

2 er det mig der ikke forstår hvad google´s Lokale månedlige søgninger betyder ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ligger nummer 1 med ord strip og striptease og stripper og mange andre ord højt på google og alle giver til samme over  1. million lokale søgninger med har  har nogle dage ikke engang over 1000 dagligt ind på siden, så det  skal op i ekstrem før det giver meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 15:29

At du ikke får ét eneste besøg lyder utroligt.... når det så er sagt, så ser resultatet ikke vildt spændende ud i søgeresultatet:

Det virker alt for specifikt med ét mærke - og der står noget om broderi, og link til tex-tryk.dk - hånden på hjertet, så ville jeg ikke klikke derind, hvis jeg surfede efter en ny jakke...

Kan der evt. være tale om sæson?

Prøv evt. at optimere til billede-resultaterne... (har ikke tjekket, om du ligger der...)

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:29

Såvidt jeg er informeret. Lokale månedlige søgninger er søgninger som er gjort ud fra en avanceret søgning, og et nærmere område er afgrænset, f.eks til Danmark... Så derfor kan det globale og lokale antal egentlig være det samme, men siden de flestel ikke afgrænser deres søgning på den måde, optræder de som globale...

Ved ikke hvorfor du ikke får bunker af trafik med sådan en placering. Det lyder mildest talt fantastisk... men det er der sikkert en anden venlig amino der kan svare på...

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:37

Tager de ikke totallet af søgende på google og dividere dem over årets 12 måneder?

Jeg kan da ikke tro der er mange danskere lige nu, der søger en varm jakke.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:41

Jeg har ikke fået nogle besøg på dette ord de seneste 90 dage så jeg syntes også det er utroligt :( men træls

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:45

Jeg tror at det diagram med de grønne stolper er ment så man kan se hvornår på året søgningerne er ? 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:47

Jimmy Carlsen:

At du ikke får ét eneste besøg lyder utroligt.... når det så er sagt, så ser resultatet ikke vildt spændende ud i søgeresultatet:

Det virker alt for specifikt med ét mærke - og der står noget om broderi, og link til tex-tryk.dk - hånden på hjertet, så ville jeg ikke klikke derind, hvis jeg surfede efter en ny jakke...

Kan der evt. være tale om sæson?

Prøv evt. at optimere til billede-resultaterne... (har ikke tjekket, om du ligger der...)

Jeg har prøvet at få det til at se så godt ud som muligt men ja mit navn sætter sin begrænsning :) Men det er jo kun godt nok da jeg ikke så gerne vil have private ind på siden. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:48

Thomas Reberholt:

Jeg har ikke fået nogle besøg på dette ord de seneste 90 dage så jeg syntes også det er utroligt :( men træls

Der er næppe mange, der køber softshell jakker for tiden.... Friluftsland, Spejdersport og hvad de ellers hedder har næppe heller fået skudt mange jakker, af den type, afsted de sidste tre måneder. Så der er nok ganske gode naturlige årsager til dine kvaler :)

Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at satse på sportsaspektet af jakkerne... Du vil sandsynligvis ikke konvertere det store på dem før til efteråret alligevel.... Men det ville med garanti skabe noget trafik...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:49

Mikael christiansen:

jeg ligger nummer 1 med ord strip og striptease og stripper og mange andre ord højt på google og alle giver til samme over  1. million lokale søgninger med har  har nogle dage ikke engang over 1000 dagligt ind på siden, så det  skal op i ekstrem før det giver meget

Jamen så er det værktøj jo endelig til at lukke op i s.... i :) 

Syntes dette er vildt dumt kunne vi ikke få en SEO mand på banen der kan give en forklaring på dette ? Kan det passe at google´s værktøj ikke er så godt som jeg har antaget ? 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)