Jeg har en ting jeg bare ikke forstår :) eller endelig flere men de høre sig nok ikke hjemme lige her :)
Jeg ligger nr 2 på google på et ord som google´s søgeordsværktøj fortæller mig at der er 35000 Lokale månedlige søgninger på og jeg får ikke bare så meget som et besøg ?
jeg ligger nummer 1 med ord strip og striptease og stripper og mange andre ord højt på google og alle giver til samme over 1. million lokale søgninger med har har nogle dage ikke engang over 1000 dagligt ind på siden, så det skal op i ekstrem før det giver meget
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
At du ikke får ét eneste besøg lyder utroligt.... når det så er sagt, så ser resultatet ikke vildt spændende ud i søgeresultatet:
Det virker alt for specifikt med ét mærke - og der står noget om broderi, og link til tex-tryk.dk - hånden på hjertet, så ville jeg ikke klikke derind, hvis jeg surfede efter en ny jakke...
Kan der evt. være tale om sæson?
Prøv evt. at optimere til billede-resultaterne... (har ikke tjekket, om du ligger der...)
Såvidt jeg er informeret. Lokale månedlige søgninger er søgninger som er gjort ud fra en avanceret søgning, og et nærmere område er afgrænset, f.eks til Danmark... Så derfor kan det globale og lokale antal egentlig være det samme, men siden de flestel ikke afgrænser deres søgning på den måde, optræder de som globale...
Ved ikke hvorfor du ikke får bunker af trafik med sådan en placering. Det lyder mildest talt fantastisk... men det er der sikkert en anden venlig amino der kan svare på...
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
At du ikke får ét eneste besøg lyder utroligt.... når det så er sagt, så ser resultatet ikke vildt spændende ud i søgeresultatet:
Det virker alt for specifikt med ét mærke - og der står noget om broderi, og link til tex-tryk.dk - hånden på hjertet, så ville jeg ikke klikke derind, hvis jeg surfede efter en ny jakke...
Kan der evt. være tale om sæson?
Prøv evt. at optimere til billede-resultaterne... (har ikke tjekket, om du ligger der...)
Jeg har prøvet at få det til at se så godt ud som muligt men ja mit navn sætter sin begrænsning :) Men det er jo kun godt nok da jeg ikke så gerne vil have private ind på siden.
Jeg har ikke fået nogle besøg på dette ord de seneste 90 dage så jeg syntes også det er utroligt :( men træls
Der er næppe mange, der køber softshell jakker for tiden.... Friluftsland, Spejdersport og hvad de ellers hedder har næppe heller fået skudt mange jakker, af den type, afsted de sidste tre måneder. Så der er nok ganske gode naturlige årsager til dine kvaler :)
Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at satse på sportsaspektet af jakkerne... Du vil sandsynligvis ikke konvertere det store på dem før til efteråret alligevel.... Men det ville med garanti skabe noget trafik...
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
jeg ligger nummer 1 med ord strip og striptease og stripper og mange andre ord højt på google og alle giver til samme over 1. million lokale søgninger med har har nogle dage ikke engang over 1000 dagligt ind på siden, så det skal op i ekstrem før det giver meget
Jamen så er det værktøj jo endelig til at lukke op i s.... i :)
Syntes dette er vildt dumt kunne vi ikke få en SEO mand på banen der kan give en forklaring på dette ? Kan det passe at google´s værktøj ikke er så godt som jeg har antaget ?