Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ikke flere besøg ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Jamen så er det værktøj jo endelig til at lukke op i s.... i :) 

Syntes dette er vildt dumt kunne vi ikke få en SEO mand på banen der kan give en forklaring på dette ? Kan det passe at google´s værktøj ikke er så godt som jeg har antaget ? 

Jamen som flere folk er inde på.... Dit produkt er bare ikke særligt interessant for kunderne her for tiden.... og så køber folk generelt ikke mange jakker fra et trykkeri....

Det er ikke en SEO-mand, du har brug for.... Det er en tekstforfatter eller anden type reklamemand ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:00

Fama:

Thomas Reberholt:

Jamen så er det værktøj jo endelig til at lukke op i s.... i :) 

Syntes dette er vildt dumt kunne vi ikke få en SEO mand på banen der kan give en forklaring på dette ? Kan det passe at google´s værktøj ikke er så godt som jeg har antaget ? 

Jamen som flere folk er inde på.... Dit produkt er bare ikke særligt interessant for kunderne her for tiden.... og så køber folk generelt ikke mange jakker fra et trykkeri....

Det er ikke en SEO-mand, du har brug for.... Det er en tekstforfatter eller anden type reklamemand ;)

Jo den er jeg med på :) 

Men hvis man siger at 35000 søger på ordet jakke vil jeg jo mene at bare 1 % trykker forkert simpelhen fordi det ikke kunne styre musen :) hehe

Det er også ok jeg forstår det bare ikke. 

Nogen der vil lave en ny tekst så kan vi da lave en test hvor jeg svarer på denne tråd D. 01-01-11

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:03

Jeg vil da gerne lave en tekst, der kan trække nogle besøgene.... Du siger bare til - min mail står i min signatur og så er der jo også private beskeder :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:16

Thomas Reberholt:

Jeg ligger nr 2 på google på et ord som google´s søgeordsværktøj fortæller mig at der er 35000 Lokale månedlige søgninger på og jeg får ikke bare så meget som et besøg ? 

Der kan være flere grunde til det.

Til at starte med så kan jeg næsten med garanti sige at du ikke har brugt googles Keyword tool korrekt.

Ud over det så er det jo langt fra alle der søger efter jakker som leder efter en softshell jakke. Jeg ville personligt ikke klikke på din side da jeg ville tro det var en side der KUN solgte sofshell jakker. Ved ikke hvad det er, men det er ikke det jeg leder efter. Til gengæld ligger du nummer 1 på søgningen softshell jakke, så det er lidt mærkeligt at den ikke giver noget trafik derfra. Det kunne være du skulle lave lidt research efter hvilke ord folk faktisk benytter da det tydeligvis ikke er ordet softshell jakke de benytter.

Til slut så plejer folk at søge på jakker, ikke jakke. På denne søgning ligger du ikke så godt.

Ordet jakke indgår i ordet jakker, og så er vi tilbage til det første punkt med at bruge keyword tool korrekt. For hvis du ikke benytter det rigtig vil du se besøgstal for begge ord.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Thomas: Der er ikke 35.000 søgninger efter jakke:

Der er ca. 2.400 som du kan se herover. Du har sandsynligvis kigget på "Fleksibel", og så får du ALLE søgninger med, hvor i ordet "jakke" indgår. Også en søgning efter "smid din jakke ud" etc.

Og så tror jeg ikke, der er så mange, der skal bruge en jakke her i sommerperioden:

Og du kan nok være lidt mere sexet med sidetitel og sidebeskrivelse - men det ser ud til, du får hjælp der allerede :-)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:10

Thomas Rosenstand:

hvad er det for et værktøj i bruger til at finde det?

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:15

Googles søgeordsværktøj og Google Insight såmænd.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:35

Thomas Rosenstand:

Googles søgeordsværktøj og Google Insight såmænd.

Sjov ting. NU går resten af dagen med det.Big Smile

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)