Jamen som flere folk er inde på.... Dit produkt er bare ikke særligt interessant for kunderne her for tiden.... og så køber folk generelt ikke mange jakker fra et trykkeri.... Det er ikke en SEO-mand, du har brug for.... Det er en tekstforfatter eller anden type reklamemand ;) |
Fama:Thomas Reberholt:Jamen så er det værktøj jo endelig til at lukke op i s.... i :)
Syntes dette er vildt dumt kunne vi ikke få en SEO mand på banen der kan give en forklaring på dette ? Kan det passe at google´s værktøj ikke er så godt som jeg har antaget ?
Jamen som flere folk er inde på.... Dit produkt er bare ikke særligt interessant for kunderne her for tiden.... og så køber folk generelt ikke mange jakker fra et trykkeri....
Det er ikke en SEO-mand, du har brug for.... Det er en tekstforfatter eller anden type reklamemand ;)
Jo den er jeg med på :)
Men hvis man siger at 35000 søger på ordet jakke vil jeg jo mene at bare 1 % trykker forkert simpelhen fordi det ikke kunne styre musen :) hehe
Det er også ok jeg forstår det bare ikke.
Nogen der vil lave en ny tekst så kan vi da lave en test hvor jeg svarer på denne tråd D. 01-01-11