Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på iPhone-kategoris SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:55

Hej Jørgen,

Det er nogle gode sider du har fået lavet rent tekst mæssigt. Men jeg forstår ikke helt hvorfor du har valgt at lave så mange links til wikipidia? Hvert gang du har et udgående links på din webshop, er det det samme som at sende de besøgende væk fra din butik.

Kristian Ole Rørbye

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 13:10

Tak skal du have Kristian.

Det er også min opfattelse at den del er en smule problematisk, så det vil vi drøfte nærmere her i biksen.

Er der andre der har feedback?

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:44

Det du har lavet har absolut intet med søgemaskineoptimering at gøre.

Glem alle de wikipedida links, lav istedet links til andre relevante produkter på din egen side.

Få taget et SERIØST kig på dine titles, uden SERIØSE rettelser i disse vil din side aldrig komme frem på de ønskede ord i google.

Få ændret din top menu så den er lavet af tekst istedet for billeder.

Sidste råd er at betale professionelle til at kigge på din side, eller erkende seo ikke er noget man bare lige laver selv. Det tager LANG tid at lære.

Du kan godt selv lave din seo, men forvent det tager minimum et halvt år før du har en lille ide om hvad det er du laver.

Til slut skal jeg selvfølgelig nævne at når disse ting er rettet på din side, så er  linkbuilding det eneste som hjælper på dine placeringer.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 13:52

Byggemesteren:

Det du har lavet har absolut intet med søgemaskineoptimering at gøre.

Det siger du uden at kende til hvilke ændringer der er foretaget?

Byggemesteren:

Glem alle de wikipedida links, lav istedet links til andre relevante produkter på din egen side.

Roger !

Byggemesteren:

Få ændret din top menu så den er lavet af tekst istedet for billeder.

Tak for tippet.

Byggemesteren:

Sidste råd er at betale professionelle til at kigge på din side, eller erkende seo ikke er noget man bare lige laver selv. Det tager LANG tid at lære.

Den erkendelse er vi nået frem til for lang tid siden. Idet investorer og fornuftige banker er en mangelvare er der desværre ikke likviditet til professionel SEO-udvikling. Til gengæld har jeg en mand siddende som fast kan afsætte ca. 10 timer på ugebasis til optimering, så mon ikke vi kan opnå bare lidt resultater på den lidt længere bane.

Byggemesteren:

Til slut skal jeg selvfølgelig nævne at når disse ting er rettet på din side, så er  linkbuilding det eneste som hjælper på dine placeringer.

:)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:00

Hej Jørgen, 

Det var skam så lidt :)

Som det bliver nævnt, så slet de udgående links til wiki og lav nogle interne links til Jeres produkter istedet for. 

God arbejdslyst. 

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)