Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate konkurence

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg prøver stadig at finde mit "niche" inden for affiliate marketing og har nogle idéer i tanke

Men problemet er at ALLE områder, som er populære nok til at skabe noget trafik, har allerede en side med alt det infomation man kunne drømme om

i mit tilfælde ville jeg gerne lave en info side omkring hvordan man laver hjemmesider og forskellige domain/webhost udbydere reviews

men siden "2createawebsite" findes allerede med flere tusinde som besøger hver dag, så har jeg overhovedet en chance?

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Best beat first Yes

Du behøves ikke at opfinde den dybe tallerken igen Wink

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:56

MadsHargreave:

Hej Aminoer, jeg prøver stadig at finde mit "niche" inden for affiliate marketing og har nogle idéer i tanke

Men problemet er at ALLE områder, som er populære nok til at skabe noget trafik, har allerede en side med alt det infomation man kunne drømme om

i mit tilfælde ville jeg gerne lave en info side omkring hvordan man laver hjemmesider og forskellige domain/webhost udbydere reviews

men siden "2createawebsite" findes allerede med flere tusinde som besøger hver dag, så har jeg overhovedet en chance?

Hej

Prøv at kigge nærmere på indholdet på de sider du sammenligner dig med, og se om du kan lave noget indhold med en anden vinkel end den de bruger. Kig på om de får fat i alle dem der interesserer sig for emnet eller er der nogen de ikke laver godt nok indhold til?`

Mvh. Ken

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:12

Man kan godt argumentere for, at det kan være klogt at vælge områder, hvor konkurrencen ikke er enorm. Dog vil jeg mene, at det ikke er konkurrencen som gør at du evt. fejler med din side.

Det der ofte får folk ned, er mentaliteten om at der skal tjenes hurtige penge. Det er nemt at smide en ligegyldig wordpress blog op, og smide en masse links til mobil abbonnementer, og ja, det kan man da nok godt tjene på.

Men dem der virkelig tjener kassen, har udnyttet en personlig interesse, og omsat det til et website eller en blog, med noget indhold som virkelig sparker røv, og giver folk noget andet end bare informationer. Du skal give dit publikum en grund til at komme tilbage, så det er klogt at vælge et emne, som gør at folk ikke kun besøger dit site en enkelt gang.

Selvom der findes sider som laver præcis det samme som du overvejer, er der stadig fine muligheder for at lave det samme. Måske rammer du et andet publikum, pga. den måde du skriver på, eller pga. de ting du vælger at skrive om. Det handler om at være kreativ, og gide gøre indsatsen for at lave det interessant.

Selv går jeg med større sider i tankerne, i stedet for at have 15-20 sider om alverdens ting. Men der er mange måder at gøre det på, det er bare om at springe ud i det. Man skal passe på ikke at planlægge ting alt for meget - det kan totalt dræbe lysten, og gøre een stresset :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 14:33

tak for svaret, tror jeg vil give mig i agt med det så, har jo ikke noget at miste =)

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 09:17

Jeg vil give Mikael ret i at det kan være let at se stor konkurrence som en hindring, men er der stor konkurrence betyder det ofte at det er et stort marked. Og det bliver nemmere og nemmer at lave sine egne ting på nettet, så du har en del mennesker der vil prøve kræfter med det selv, hvor de før ville have fået andre til det, og så er der også tusinder hver dag der er på nettet for første gang, så det skulle ikke være umuligt.

Stor "Konkurrence" kan også være godt, hvis du ikke ser på det som konkurrenter, men mulige partnere istedetfor.

En anden ting er at det siges at omkring halvdelen af alle søgninger i google er unikke søgninger. Med det menes at det er helt nye søgefraser folk bruger, og nogle vil statistisk give dig en bedre placering end andre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)