Ja man må sige den nye ejer har virkelig tænkt sig at danne et bedre ry end den gamle....... :P not
Jeg synes da umiddelbart det ser ud til den nye ejer har tænkt sig og danne et bedre ry? - Som jeg forstår de indlæg der er på trustpilot, så prøver han jo blot og rode sin nye forretning ud af tidligere problemer.
jeg har desværre overført pengene som alm. overførelse via netbank. og der er kommet nyt cvr. og bank nr op på website site. men ellers ser siden ud som den har gjort hele tiden. og jeg har konto hos websitet hvor man kan se at bestillingene står annulleret.
jeg må lige se hvad den tidligere ejer siger i morgen til mig.
gid vide om jeg Kan annullere en annullering så jeg i stedet nu får vare som der var planen da jeg bestilte men pga. utålmodigehed og ingen svar ville jeg have mine penge.
takker igen for at der er så mange der er kommet med sit bud på min situation. jeg har næsten 4000kr ud og svømme så jeg vil da gerne kæmpe lidt for det.
jeg ville tage fat i e-handelsmærket og spørge dem om de har blot har videreført den gl.registrering busioness as usual - thi så må aben vel flytte med ind i det nye cvrnr. osv
Der står at der er over 100 i proces med hensyn til at fåe e-handelsmærket Det er altså ikke noget man bare sådan lige får over natten
så kan jeg se de nye har en gruppe på Facebook - Gå da ind på væggen der og diskuter om de virkelig ikke vil medvirke til at rydde op i denne sag
og med det beløb 4000 kr. så har du da vel allerede truet - og gjort alvor af at politianmelde ham den gl. webshop handler ????
Jeg har har guidet tråden til den nye webshops mail-in og spurgt om deres kmmentar til sagen
Det er godt nok en kedelig situation, men du vil sikkert kunne få dine penge igen. Prøv først at kontakte din bank og bed dem tilbageføre pengene. Du skal herefter anmelde det til Forbrugerstyrelsen her: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx
Prøv først at kontakte din bank og bed dem tilbageføre pengene
Det har banken da ingen bemyndigelse til at gøre !
Er selvfølgelig en ærgerlig sag, men sådan er vilkåerne når man laver en bankoverførsel. For der har man stort set ingen retigheder som forbruger. Derfor skrives der igen og igen i diverse medier også at man skal betale med kreditkort...
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
Er det vestjyst it A/S du har handlet med første gang, er der et cvr nr på en faktura fra dem? Hvis det er samme cvr nr. så er det firmaet der skylder dig penge, og derved den nye ejer.
Er der da slet ikke nogen der læser de oplysninger der bliver givet ???
Der spørges i øst og svares i vest.
Sådan synes jeg efterhånden altid det er på Amino. Er som om at de amino-karmaer og stjerner gør at kvaliteten efterhånden kan ligge på et meget lille sted. Da det bare handler om at skrive noget, bare for at vise man er "aktiv".
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
jeg har desværre overført pengene som alm. overførelse via netbank. og der er kommet nyt cvr. og bank nr op på website site. men ellers ser siden ud som den har gjort hele tiden. og jeg har konto hos websitet hvor man kan se at bestillingene står annulleret.
jeg må lige se hvad den tidligere ejer siger i morgen til mig.
gid vide om jeg Kan annullere en annullering så jeg i stedet nu får vare som der var planen da jeg bestilte men pga. utålmodigehed og ingen svar ville jeg have mine penge.
takker igen for at der er så mange der er kommet med sit bud på min situation. jeg har næsten 4000kr ud og svømme så jeg vil da gerne kæmpe lidt for det.
Det er den gamle ejer af siden, du desværre skal gøre dit krav gældende overfor så.
Du kan jo true ham med en politianmeldelse for svindel, hvis du ikke modtager beløbet retur.
Men det lyder som om han er smuttet med halen mellem benene, og derfor ser det desværre ud som om dine penge hænger i en tynd tråd - hvis han ikke har nogle at betale med - der er næppe nogen der vil yde ham flere lån.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk