Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg er havnet i en uheldig situation med tilbage betaling.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

det var meningen at jeg skulle have en vare fra edb-shop.dk

men da jeg aldrig fik min varen eller svar via mail eller telefon. ville jeg have pengene retur. de annulleret min bestillingen uden at overføre pengene til min konto. da jeg kontakter dem igen er der lige kommet ny ejer på som henviser mig til den gamle ejer da jeg har overført pengene til hans konto og ikke den nye ejer.

hvad siger I kloge herre og damer. hvem hænger på at betale tilbage den tidligere ejer eller den nye?

jeg kan se at jeg har mailet den 25 juni om at ville have mine penge tilbage og den nye ejer siger at han har overtaget d. 1 juli. jeg kan ikke se hvornår de har fortaget annulleringen. har haft fat i den tidligere ejer som sagde han ville se hvad han kunne gøre da han selv skylder penge til banken. har dog ikke ikke hørt fra ham i nu. men ringer til ham igen. men vil lige se hvad andre mener.

Bonita

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:04

Umiddelbart ville jeg mene at det er FIRMAET der skylder dig penge, ikke den tidligere ejer.

Håber det kan blive bekræftet af en kompetent amino :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:06

Hej,

Har du betalt via bankoverførsel, eller med et kreditkort?

Handel med varepartier via Trademen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:07

Kommer an på om der er kommet nyt cvr nummer på firmaet

/Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:13

hvis du  har  betalt   med   dankort   så  skal  du  have  fat  i  din  bank  og  så  afvise  den betaling  med  begrundelse  af  du  ikke  har  fået  varen

endvidere  kan  jeg se  der  skiltes  med  et  e-handelsmærke    Hvis  ham  den  nye  ejeer  har  det  kjært   så   giver  du  ham  et hint  om  at  det  her  måske  ikke  skal have  den store  debat

PS   Havde  den  gl. webshop   også   e-handelsmærke???   thi  så  er  det  vel nærmest sikkert  at  du  har  betalt med  dankortet

mon  ikke  det  så  kører????

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 23:18
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:19

Ivaerksaet:

hvis du  har  betalt   med   dankort   så  skal  du  have  fat  i  din  bank  og  så  afvise  den betaling  med  begrundelse  af  du  ikke  har  fået  varen

endvidere  kan  jeg se  der  skiltes  med  et  e-handelsmærke    Hvis  ham  den  nye  ejeer  har  det  kjært   så   giver  du  ham  et hint  om  at  det  her  måske  ikke  skal have  den store  debat

PS   Havde  den  gl. webshop   også   e-handelsmærke???   thi  så  er  det  vel nærmest sikkert  at  du  har  betalt med  dankortet

mon  ikke  det  så  kører????

¨

VestjyskIT A/S’s website www.edb-shop.dk er den 06-07-2010 godkendt af e-handelsfonden... Så godkendelsen er helt ny... Mon de så også kan dække ældre sager !? Huh?

Måske skulle vi have en repræsentant for e-handelsfonden på banen !?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:24

Jeg har aldrig været ret stor fan af Trustpilot, men var lige inde og kigge. Jeg kan se der er flere der står i samme problem som trådstarter, og det ligner da umiddelbart at de på trustpilot ønsker en løsning på problemet?

Som det bliver nævnt, og so jeg tidligere har spurgt dig om, så er det meget relevant om der er betalt med kreditkort eller ej... - Hvis der er betalt med et kreditkort vil du jo som regel kunne få dine penge tilbage, ved og henvende dig direkte i din bank, jeg ved dog ikke om disse forhold ændre sig når det er en tidligere ejer/firma du har handlet med?

Håber du finder en løsning på problemet.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:24

Shoppen har dankort betaling.

Tager jeg fejl eller er det ulovligt at hæve beløbet før varen er afsendt?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 23:24

Ja man må sige den nye ejer har virkelig tænkt sig at danne et bedre ry end den gamle....... :P not

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)