det var meningen at jeg skulle have en vare fra edb-shop.dk
men da jeg aldrig fik min varen eller svar via mail eller telefon. ville jeg have pengene retur. de annulleret min bestillingen uden at overføre pengene til min konto. da jeg kontakter dem igen er der lige kommet ny ejer på som henviser mig til den gamle ejer da jeg har overført pengene til hans konto og ikke den nye ejer.
hvad siger I kloge herre og damer. hvem hænger på at betale tilbage den tidligere ejer eller den nye?
jeg kan se at jeg har mailet den 25 juni om at ville have mine penge tilbage og den nye ejer siger at han har overtaget d. 1 juli. jeg kan ikke se hvornår de har fortaget annulleringen. har haft fat i den tidligere ejer som sagde han ville se hvad han kunne gøre da han selv skylder penge til banken. har dog ikke ikke hørt fra ham i nu. men ringer til ham igen. men vil lige se hvad andre mener.
hvis du har betalt med dankort så skal du have fat i din bank og så afvise den betaling med begrundelse af du ikke har fået varen
endvidere kan jeg se der skiltes med et e-handelsmærke Hvis ham den nye ejeer har det kjært så giver du ham et hint om at det her måske ikke skal have den store debat
PS Havde den gl. webshop også e-handelsmærke??? thi så er det vel nærmest sikkert at du har betalt med dankortet
hvis du har betalt med dankort så skal du have fat i din bank og så afvise den betaling med begrundelse af du ikke har fået varen
endvidere kan jeg se der skiltes med et e-handelsmærke Hvis ham den nye ejeer har det kjært så giver du ham et hint om at det her måske ikke skal have den store debat
PS Havde den gl. webshop også e-handelsmærke??? thi så er det vel nærmest sikkert at du har betalt med dankortet
mon ikke det så kører????
¨
VestjyskIT A/S’s website www.edb-shop.dk er den 06-07-2010 godkendt af e-handelsfonden... Så godkendelsen er helt ny... Mon de så også kan dække ældre sager !?
Måske skulle vi have en repræsentant for e-handelsfonden på banen !?
mvh. Anders Holm Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Jeg har aldrig været ret stor fan af Trustpilot, men var lige inde og kigge. Jeg kan se der er flere der står i samme problem som trådstarter, og det ligner da umiddelbart at de på trustpilot ønsker en løsning på problemet?
Som det bliver nævnt, og so jeg tidligere har spurgt dig om, så er det meget relevant om der er betalt med kreditkort eller ej... - Hvis der er betalt med et kreditkort vil du jo som regel kunne få dine penge tilbage, ved og henvende dig direkte i din bank, jeg ved dog ikke om disse forhold ændre sig når det er en tidligere ejer/firma du har handlet med?