Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøver igen, en medarbejder har kopieret hele vores hjemmeside og er løbet

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Thorbjørn

Torbjørn VFDB:
jamen der står en stilling som marketing / sælger åben.

Ja, vi hjælper gerne med den slags, men når vi tager opgaver som at få dit site og din kommunikation, op i et gear, som for din konkurrant til at blegne, så er vi desværre også nogle lidt dyre drenge, vores time løn er relativt høj, og vi bruger en masse underleverandører i form af tekstforfattere, designere, fotografer etc. og de ligger også i den høje ende!

Et meget bedre bud, er at tage fat i Nicklas, som også har skrevet i tråden, han er konceptmager og kreativ alt-mulig-mand, så hvis du kan få ham interesseret så er du godt kørende!

En ide kunne være, at sige til ham at hvis han indenfor et år, kunne få din omsætning til at stige med 20%, så giver du ham 20% af virksomheden! Det er mit indtryk at han elsker udfordringer :-)

Torbjørn VFDB:
jeg er vognmand og idémager desværre ikke hverken reklamemand, sælger eller advokat for den sags skyld

Nope, men snak alligevel med en advokat hvis du har fortroelige oplysninger, som du frygter sælgeren vil bruge i fremtiden, måske kan han hjælpe!

Cool

arghm

altså vores sidste års omsætninger ligger på den anden side af 10 millioner qua vores kontrakt med Sos international.

Det næste år tegner sig jo på nuværende tidspunkt ikke til at blive i den liga desværre.

men send mig et overslag på hvad du kan udrette for:

www.viflytterdinbil.dk og www.danskmobilitetsservice.dk

mvh

Torbjørn

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torbjørn

Jeg vil gerne hjælpe dig med gratis råd omkring hvordan du kommer et eller flere skridt foran din/dine konkurenter (og dem som har kopireret dit koncept/hjemmeside)

Her tænker jeg på salg og markedsføring. Hvis du er interesseret, kan du kontakte mig på kimandersen1975@forum.dk eller telefon 6080 1998

Hvorfor gør jeg dette ? Der er absolut ingen skumle bagtanker, men jeg har selv fået en del hjælp på amino og derfor vil jeg gerne give noget tilbage. Har selv prøvet en lignende situation, dog inden for en helt anden branche, men ved hvor frustrende det kan være!

Mvh Kim

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

Prøv at kontakte Kristian fra Simple Law. Det er hans speciale område !

Han er da mig bekendt ikke advokat!   

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:23

Ravn:

Henrik Krogh:

Man behøver vel heller ikke at være advokat for at klare den her sag. Han er såvidt jeg ved jurist og det er vel godt nok her.

Jeg vil også råde OP til at kontakte ham. Han har et No-Cure-No-Pay tilbud.

Kommer snart...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:38

Hvis jeg var dig ville jeg gøre noget ved problemet, af flere årsager. Til en anden gang, så undgå at sende dejlig linkjuice til din konkurrent. Du har brugt enten tid eller penge på dine tekster, som du får stjålet - oven i hatten der der risiko for at du får skadet dine placeringer på søgemaskinerne.

Hvis alle gjorde noget ved problemet når de fik deres ting stjålet, ville vi nok ikke have den samme grad af gratismentalitet, hvor alt hvad der ligger på internettet af tekst og billeder, må snuppes uden at man tænker over det.

SL ville være et godt bud - hans koncept virker fint!

Held og lykke

/ Emil

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 22:48

Hej

og tak for de gode råd, jeg har kontaktet Kristian og jeg tager meget gerne i mod tilbuddet fra Kim.

Så dig (Kim) kontakter jeg herefter

mvh

Torbjørn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Nope. Som juridisk rådgiver er grænsen for at føre sager vist 50.000 kr. Det kommer denne næppe i nærheden af.

Det er med advokater som med revisorer, at bare fordi man er godkendt revisor er man ikke nødvendigvis verdensmester på alle områder. På dette område her har Kristian stor viden og ikke mindst dokumenterede resultater.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:36

Ravn:

Henrik Krogh:

YesEn "up coming" arbejds som og idialisk jurist er ofte bedre - Noend en sulten salær ivrig bestalingshavende advokat. Der ikke kigger på andet end uret, og et gulnet brevpapir med teksten advokat wwwnnn (H) eller sommetider værre wwwnnn (L).

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 23:43

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ravn:

Henrik Krogh:

YesEn "up coming" arbejds som og idialisk jurist er ofte bedre - Noend en sulten salær ivrig bestalingshavende advokat. Der ikke kigger på andet end uret, og et gulnet brevpapir med teksten advokat wwwnnn (H) eller sommetider værre wwwnnn (L).

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

hvorfor er det endnu værre med at L ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:51

Torbjørn VFDB:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ravn:

Henrik Krogh:

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

hvorfor er det endnu værre med at L ?

"Egne erfaringer" "ofte" er disse være, skriver jeg. De "nåede aldrig længere" "end" at have møderet for Landsretten, så nu er ambitioner fuldførte. De andre nåede dog møderet for Højesteret.

For at sætte sagen på spidsen er det dog en generalisering fra min side, og måske også en dårlig humor fra min side.

Dog vil jeg mene at en jurist "der tør arbejde efter no cure no pay, ham eller hende er der "krudt" i 

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)