Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøver igen, en medarbejder har kopieret hele vores hjemmeside og er løbet

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ib

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
YesEn "up coming" arbejds som og idialisk jurist er ofte bedre - Noend en sulten salær ivrig bestalingshavende advokat. Der ikke kigger på andet end uret, og et gulnet brevpapir med teksten advokat wwwnnn (H) eller sommetider værre wwwnnn (L).

Gælder det samme også i malerfaget, så det kan betale at hyre de unge og nystartede, istedet for de gamle rotter, der er blevet alt for gode til at udskrive faktura ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Ib

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
YesEn "up coming" arbejds som og idialisk jurist er ofte bedre - Noend en sulten salær ivrig bestalingshavende advokat. Der ikke kigger på andet end uret, og et gulnet brevpapir med teksten advokat wwwnnn (H) eller sommetider værre wwwnnn (L).

Gælder det samme også i malerfaget, så det kan betale at hyre de unge og nystartede, istedet for de gamle rotter, der er blevet alt for gode til at udskrive faktura ?

WinkHej Lundsby !

Som du også burde vide påpegede jeg også, at der var tale om en generalisering, og disse kan som bekendt have nogle "fordele" (fremmer forståelsen). Ulemper f.eks. for unuaceret.

Som du jo også selv ved, findes der et hiaraki mange steder også i dit fagområde (teknikum - akademi - & civiling ing.). Det er vel ikke altid dem med de højeste titler, der er de dygtigste ????? Det var denne "problemstilling" jeg forsvarede. Også under hensyntagen til at jeg ikke længere er så autoritetstro.

Med hensyn til malerfaget, har dette i lighed med andre også mange nuancerer. Og det kommer også her an på hvad der skal laves.

Er det f.eks. tapet og dekoration (marmorering m.m.) Ja her skal du hyre os "gamle rotter". Ja fakturaerne er hos denne gruppe højere p.g.a. tidsforbruget. Og de yngre har ikke nået erfaring og kompetance på områderne.

Det er hurtigere for den unge og "tvære" en væg over med en "råhvid" maling og en bred pensel. Derfor er det meget billigere med denne gruppe af udøverer.

Jo det at benytte erfaring koster normalt også. Jeg kan jo f.eks. ikke Winkspringe programøren over.

Håber mit svar var brugbart, ellers deltager jeg gerne i en licitations runde, bestående af både "unge og gamle" malere.

Ib Abildgaard

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)