Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når en tråd slettes ...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det var sgu da utroligt. NEJ DET MÅ I IKKE!  Det er kun domstolene der kan godkende det!

Hvis I sætter Jer lidt ind i reglerne, så vil det glæde rigtig mange.

xxx

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:43

PJEDSTED:

Det var sgu da utroligt. NEJ DET MÅ I IKKE!  Det er kun domstolene der kan godkende det!

Så kom med en henvisning til hvilken lov samt paragraf du lægger tilgrund for dit udsagn.  så er det da nemt at afgøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

På et tidspunkt var der en sag, hvor et website blev dømt for at der blev spredt usande påstande, selvom det kun var deres brugere, der skrev om det.

Websitet blev dømt, fordi det var ansvarligt for indholdet, uanset hvem der kommenterede. Jeg tolker det som at Amino derfor må slette indlæg, der muligvis kan give problemer. Hvilket i øvrigt også giver god mening, hvis en stor del af brugerne er anonyme og derfor ikke kan gøres ansvarlig.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

Er du venlig at holde dig til trådens overskrift ellers opret din egen tråd hvis du mener dit emne skal luftes  tak

/allan

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Iryna.dk:

På et tidspunkt var der en sag, hvor et website blev dømt for at der blev spredt usande påstande, selvom det kun var deres brugere, der skrev om det.

Websitet blev dømt, fordi det var ansvarligt for indholdet, uanset hvem der kommenterede. Jeg tolker det som at Amino derfor må slette indlæg, der muligvis kan give problemer. Hvilket i øvrigt også giver god mening, hvis en stor del af brugerne er anonyme og derfor ikke kan gøres ansvarlig.

Det har intet med kritiske indlæg at gøre. Man er altid ansvarlig for det man gør og sige uanset hvor og hvordan man gør det.

Lovgivningen er helt klar. ALLE må ytre sig både negativ og positivt på ethvert medie uden at det må censureres.   Censur må kun forekomme så fremt det er godkendt af en domstol. Det er meget nemt at slå op.

Det bliver først rigtig galt når nå amino censurer kritiske og saglige indlæg om samarbejdspartnere. Det er sådan noget man helt sikkert havner på forsiden af. BT vil elske det!

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

PJEDSTED:

Iryna.dk:

Det har intet med kritiske indlæg at gøre. Man er altid ansvarlig for det man gør og sige uanset hvor og hvordan man gør det.

Lovgivningen er helt klar. ALLE må ytre sig både negativ og positivt på ethvert medie uden at det må censureres.   Censur må kun forekomme så fremt det er godkendt af en domstol. Det er meget nemt at slå op.

Det bliver først rigtig galt når nå amino censurer kritiske og saglige indlæg om samarbejdspartnere. Det er sådan noget man helt sikkert havner på forsiden af. BT vil elske det!

Der er jo agurketid (hvis det er sådan det hedder), så du kan jo gøre et forsøg. Jeg tror næppe at de finder plads til det i deres avis, agurketid eller ej.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

PJEDSTED:

Er du venlig at holde dig til trådens overskrift ellers opret din egen tråd hvis du mener dit emne skal luftes  tak

/allan

Du skal lige læse hvad du selv skriver i tråden makker.

xxx

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:02

PJEDSTED:

Jeps denne tråd handler om når en tråd slettes ja så kommer der en grim fejlside frem, dette ville jeg blot gøre opmærksom på, at en ny Amino stiller et spørgsmål og ikke starter en diskussion som du her gør har jeg intet i mod så jeg prøver lige igen er du venlig at starte en ny tråd om emnet hvis du mener det skal diskuteres?

//

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 14:06

DesignYOU:

PJEDSTED:

Jeps denne tråd handler om når en tråd slettes ja så kommer der en grim fejlside frem, dette ville jeg blot gøre opmærksom på, at en ny Amino stiller et spørgsmål og ikke starter en diskussion som du her gør har jeg intet i mod så jeg prøver lige igen er du venlig at starte en ny tråd om emnet hvis du mener det skal diskuteres?

//

Hvis du læser tråden, så vil du se at det jeg skriver passer glimrende ind. Se det i forhold til hvad der ellers er skrevet. Så nej, lad os bare fortsætte her.

xxx

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:

DesignYOU:

PJEDSTED:

//

Hvis du læser tråden, så vil du se at det jeg skriver passer glimrende ind. Se det i forhold til hvad der ellers er skrevet. Så nej, lad os bare fortsætte her.

Jeg vil sådan set gerne diskutere dette videre - men det skal gøres i en ny tråd. Hvis du ønsker kan du oprette en. Ikke flere indlæg om dette i denne tråde (og ja jeg sletter dem hvis de kommer i denne tråd).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)