Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når en tråd slettes ...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Jeg tænkte på om ikke det var en god ide at designe en lidt mere informativ "fejl"side, om hvad der sker i stedet for en gang volapyk ?

/allan

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:34

jeg har netop fået slettet en tråd og jeg aner ikker hvorfor den pludselig er væk ??

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:36

Torbjørn VFDB:
jeg har netop fået slettet en tråd og jeg aner ikker hvorfor den pludselig er væk ??

Det er sikkert fordi du har overtråd Aminos regler om at navngive personer i en tråd om en tvist.

/allan

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 13:47

der er jo ingen tvist endnu.

jeg forsøger blot at finde ud af om jeg kan gøre noget, og det er rigtig svært at afgøre uden linkt til det omtalte problem

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:49

Torbjørn VFDB:

der er jo ingen tvist endnu.

jeg forsøger blot at finde ud af om jeg kan gøre noget, og det er rigtig svært at afgøre uden linkt til det omtalte problem

Det vil jeg helst ikke gå ind i, men du kan kigge her og kontakte supporten, de vil sikkert gerne svare på dine spørgsmål.

/allan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00

Torbjørn VFDB:

Den pågældende moderator har nok haft nedenstående i tankerne. Hele teksten kan du læse her

"Hold din advarsel for dig selv
Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg, der krænker reglerne, vil fremover blive slettet. Det er på sin vis ærgerligt, da vi alle kunne nyde godt af at blive advaret om div. svindlere på nettet, men dengang vi tillod det, gik der ikke en dag, uden at brugere, advokater eller det, der var værre (Er der noget værre end advokater? ;-), krævede, at vi slettede div. indlæg, og det er bare ikke konstruktivt.

Vi har desuden ikke en chance for at vurdere, hvem der har ret i disse sager, og derfor har vi nu valgt, at Amino ikke skal være det sted, hvor man advarer hinanden om andre."

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 14:16

Jamen det er næsten ok

jeg omformulerede jo det nye indlæg, syntes blot ikke der blev hængt nogen ud, men blot oplysning om de indvolverede parter og et spørgsmål om der kunne være noget at gøre.

tak for svar

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:36

Selvtak Thorbjørn,

Du skulle have undladt personnavne i det første indlæg. Navnet er ligegyldigt for din sag. Hvis du blot havde skrevet "salgschefen" eller hvad han nu var så havde du fået samme synspunkt igennem.

Held og lykke med sagen. Hvis I/du ikke allerede har en advokat så overvej mit forslag i den tråd. En dygtig og effektiv "gut".

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:33

DesignYOU:

Hej Amino

Jeg tænkte på om ikke det var en god ide at designe en lidt mere informativ "fejl"side, om hvad der sker i stedet for en gang volapyk ?

/allan

Jo du har helt ret.

Faktisk var det også sådan en gang - overrasket at det ikke længere er tilfældet. Vi skal nok kigge på det.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:50

Jacob Rohde:
Vi skal nok kigge på det.

Super Yes

/allan

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)