Jeg ville ikke kigge på en sådan side i to sekunder før jeg havde trykket på krydset. Jeg tror ikke det er noget du skal forvente at hive ret meget hjem på. Det er jo en ren reklame side.
Alt er muligt her i livet. Har lige kigget på den og mit umiddelbare indtryk er at det lugter af "fusk" og at det kun er ude på at fange forbrugeren på det forkerte ben. Jeg holder mig selv langt væk fra alle de der reklamer, som lover at man kan få et eller andet gratis eller til en vanvittig reduceret pris. Der er ALTID en "bagtanke" med det og det er at få kunden til binde sig til et eller andet. Lidt lige som de der kupon hæfter som blev omdelt en gang, hvor man kunne få et eller andet smart ur for at købe tre udgaver af illustreret videnskab eller lign til 19,50 kr + porto...
Men hvordan bliver du "afregnet" med den side du har lavet ? For hvis du ikke tjener noget pr klik er siden vel ligegyldig?
Du har blot fået min ærlige mening omkring siden - men fortsæt endelig, det kunne jo være at der ville være en måde at udvikle det på :)