Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøver igen - webmaster/partner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i en tideligere tråd efterlyst en webmaster, men uden resultat. Derfor prøver jeg igen dog med en mere detaljeret beskrivelse, da den tideligere åbenbart kunne misforstås.

Siden det hele handler om er Juppi som jeg har overtaget sammen med en kammerat. 

Vi mangler en webmaster, som kan tage sig af opsætning/vedligeholdelse af siden. Der er ikke tale om programmeringsarbejde, men udelukkende opsætning/vedligeholdelse af siden via admin modulet samt. Desuden vil det være en fordel hvis du har erfaring med SEO, men det er ingen betingelse.

Min kammerats og mine evner rækker ikke til at kunne finde ud af dette, så vi vil hellere koncentrere os om salg og markedsføring og overlade webmasterdelen til en, som har forstand på det. Dog vil jeg, i det omfang min begrænsede viden og erfaring tillader det, hjælpe webmaster hvis det bliver nødvendig. 

Da der endnu ikke er indtægter fra siden kan vi ikke tilbyde løn, men en andel af projektet. Nu ved jeg godt at denne aflønningsform sikker vil få nogle til at rynke på næsen af os. Vi ved dog at vi har fat i noget, for vi har pt. tilsagn fra flere storsælgere om at de vil benytte vores side, så vi vil kunne starte op med min. 20.000 auktioner. Disse sælgerer har kunder i både Danmark, Norge og Sverige, så der er mulighed for at få noget fornuftigt ud af siden. 

Har du spørgsmål eller er interesseret så skriv her i tråden eller på vilufterhund@gmail.com

Mvh

Kim

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:48

er meget interesseret.

Skriv en PB til mig

.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 21:44

DU er også velkommen til at kontakte mig.. Har nogle kontakter der passer perfekt på dit koncept og ofte hjælper iværksættere gratis mod andele..

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 08:21

Mail sendt afsted til de interesserede, men er der andre hører vi gerne fra jer

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 14:13

Hej,

Du er velkommen, til at kontakte mig på info@tk-datateam.dk - jeg er meget gerne behjælpelig med vedligeholdelse og SEO optimering.

dbh,

Morten Dal

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:40

Held og lykke :-)

Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 22:03

Tak for de mange henvendelser vi har fået. Vi har nu udvalgt 2, som vi vil kigge nærmere på. Derfor har vi indstillet vores søgning indtil videre.

Mvh

Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)