Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domæne navn

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger:

Køre i ikke vagtpatrulje ?

Lækkert job ;-)

Nej ikke lige pt der er ikke de store penge i det og for at det skal kunne løbe rundt skal du kombi med alarmer og der til skal du være ISO 9001 noget vi ikke pt er men arbejder hen i mod at blive men alt koster jo masser af penge så lige nu koncentrere vi os om at få noget alm vagt ind og dørmænds opgaver så det kan danne overskud til ISO og vagtpatrulje.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:40

Hej Brian,

Du har ret i det med navneskiltet. Den potentielle kunde husker ikke nødvendigvis hvad han har set for flere dage siden.

Så vejen frem for dit firma må være noget optimering af din hjemmeside, så du kan få nogen flere kunder.

Det lød i et af dine tidligere svar som om du tidligere havde ligget højt på søgemaskinerne, og at du ikke gør det længere. Kender du årsagen til det?

Mvh Tonny

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:11

Tonny:

Det lød i et af dine tidligere svar som om du tidligere havde ligget højt på søgemaskinerne, og at du ikke gør det længere. Kender du årsagen til det

Ja det gør jeg som sådan. Der skete det at jeg fik lavet noget fuck med siden og lage så en backup af siden ind på serveren desværre var der noget fuldstændig galt og det gik helt i hvidt på domænet der kom så en indover som samarbejde med nogle russer tror jeg det var og de fik så reddet noget og lavet den side der køre nu desværre for mig stoppede han samarbejdet med dem der lavet siden. så den er ikke SEO optimeret og den er aldrig blevet helt som jeg ønskede det. Men fra den dag jeg dummede mig forsvandt den også fra google af stillede og roligt 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 14:14

Surt show. Men vi begår jo alle fejl indimellem. Tror du ikke det er noget som kan rettes op på?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:19

Jo det kan det den er lavet i wordpress og det billigste tilbud på at ændre det er 3000 kr. en ny side i joomla med SEO ligger på 1995 kr skriver de så det er pt billiger at få lavet en i Joomla. 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 14:23

Pengene betyder selvfølgelig rigtig meget.

Jeg vil dog mene det er nemmest at fortsætte i Wordpress, der findes også glimrende SEO gratis plugins til det. Joomla tror jeg vil være op ad bakke.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:30

ja i øjeblikket betyder penge rigtigt meget når kundekredsen ikke er så stor. Jeg har ikke forstand på hverken wordpress eller Joamla hvad der er bedst. Da jeg ikke har forstand på hverken det ene eller andet er jeg nødtil at købe mig til tingene og gå efter det der er billigst og som så ser pænest ud og je skal bare frem af på google igen da det sidst gik lige så godt Stick out tongue

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 15:39

Hvis du skal i gang med Joomla, vil det formentlig betyde at alle dine tekster skal indtastes igen. Samt at dit design, som jeg egtl synes passer godt til firmatypen skal laves igen. Så jeg tvivler på at en overgang til Joomla vil kunne gøres for 1995,-.

Hvad med om du fandt en med lidt teknisk snilde til at hjælpe dig gratis, mod evt. en bid af kagen når det begynder at gå godt igen, hvor mange ansatte har du?

Kiggede lige på din hjemmeside og synes også at dit firmanavn er for langt og for svært at stave. Eftersom du bor i danmark vil det nok være mest rigtigt at have et dansk firmanavn. Som f. eks. Helt Sikker - vagtservice når du har brug for at være sikker ..

eller sådan noget lignende. Blot en ide.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 18:24

Jeg kender desværre ikke nogle der kan klare det med opsætning.

Vi er 7 ansatte.

Vi havde også et dansk firma navn desværre gave det problemer med udlandske kunde kontakter derfor vi skiftede til et international navn. Men hele dette forløb er en lang historie. 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 19:23

Jeg ser dit dilemma, har du prøvet at søge efter en der kan hjælpe her på Amino, f. eks på Amino Freelancer? Ser ud som om du har prøvet megetTongue Tied for at få det til at lykkes.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)