Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domæne navn

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i tiderenes morgen valgt firmanavnet som domæne navn også. jeg møder tit spørgsmålet om det ikke var en ide med et domæne navn der ikke var så langt og til at huske når man kommer hjem. Jo det ville det da, men oftes er de lette inden for min branche optaget enten af andre vagtfirmaer eller firmaer der bare køber dem op uden rigtigt at bruge dem til noget af det som det handler om ud fra domæne navnet og skal de af med dem koster det en hel bondegård som eksempel kan jeg sige at Securiguard A/S gave 20.000 kr for domænet vagt.dk for nogle år siden.

som i kan se her under bruges mange ikke rigtigt til noget ordenligt.

security.dk 

vagtmanden.dk

vagtfirma.dk

Bare for at tagen et par. Kan man gøre noget ved det at de ikke bruges til det formål de endeligt burde. Hvis ikke er der så nogle der har et par ideer til hvordan man finder et domæne navn som dækker ens firma branche som er let at huske.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:03

Hej Brian,

Det er et godt spørgsmål som også har optaget mig meget. Jeg er dog kommet til den konklusion at domænenavnet ikke bør være i fokus. Det der bør være i fokus, er hvordan man får en hjemmeside som ligger højt i de søgninger som folk foretager på Google, Yahoo, Bing og andre. At det så er nemt at huske og ikke mindst at stave er selvfølgelig en god ting hvis man kommunikerer mundtligt med en kunde. Det behøver ikke at være security, vagt eller lignenede din hjemmeside kan sagtens score højt uden dette.

Mvh. Tonny

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 12:14

Hej Tonny

Det er jeg godt klarover den kan. Problemet er oftes at mine folk ikke er udstyret med visitkort til firmaet og når de så snakker med nogle og siger i kan gå ind på www.securitydepartment.dk og ikke har mulighed for at skrive det end har folk glemt det når de kommer til en computer. her ville det være letter med et korter navn eller et navn der er til at huske der så viderestillet til www.securitydepartment.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:16

Kunne du nu leve med www.SecurityVagt.dk så er den jo ledig :-)

Men brug mindre tid på kort domænenavn, bare giv den gas med at få din side i top

Skal folk bruge den når de snakker med dig, kan du altis smide et visitkort i hånden på dem ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:22

Helt enig med Kigger.

Jeg går ud fra dine folk har et navneskilt på deres uniform, hvad med at skrive navnet på din side direkte på navneskiltet, så har dine folk det altid ved hånden og er der problemer med at huske hvordan det staves, så kan man jo bare kigge på navneskiltetYes

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 12:27

Kigger:

Men brug mindre tid på kort domænenavn, bare giv den gas med at få din side i top

Skal folk bruge den når de snakker med dig, kan du altis smide et visitkort i hånden på dem ;-)

Hej Kigger 

Ja det kan du have ret i. Venter også på et bud på en side med SEO i. For nogle måneder siden gik siden helt ned ved ikke lige havd jeg fik lavet. Fandt så en gut der fik brygget den sammen som køre nu med den har meget tilbage at ønske sig og min firma side er næsten væk fra google lidt surt når jeg har haft gode placering med søge ord som dørmand, dørmænd, bryllups vagt osv hvor siden lå på side 1 blandt de 3 første som ikke var betaling og det gave en del henvendelser. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 12:35

Hej Tonny

Nej de har ikke navne skilt på nogle uniformer dele står jo naturligvis firma navnet men oftes er det jo let nok når du står og ser på det men 2 dage efter at du har fået det oplyst er det ikke lige sikker du helt kan huske det. Men tror også bare jeg skal have arbejde på at få firmasiden frem på google på forskellige søge ord for så husker man jo navnet når man ser det lige foran sig på google Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 12:37

SDVagt.dk

hamvagten.dk

lokalvagten.dk

hvadhedvagten.dk

...................................

Kan de ikke have visitkort i skjortelommen ? Det er nemt og de vejer intet

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 12:45

Kigger:

Kan de ikke have visitkort i skjortelommen ? Det er nemt og de vejer intet

Den er afprøvet kostede for mange visitkort der ende i vaskemaskinen fordi lommerne ikke blev tømt. 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 12:45

Køre i ikke vagtpatrulje ?

Lækkert job ;-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)