Hej, Jeg er i gang med at udvikle en simpel indkøbskurv plugin og vil høre om der er nogen interesse for jeg lægger det frit tilgængeligt når det er færdigt? Her er lidt om konceptet: Efter plugin'et er aktiveret skulle der gerne komme en ny type indlæg i menuen nedunder "Sider" kaldet "Produkter" hvor man indtaster sine produkt data. her er det muligt at skrive produkt navn, beskrivelse (med html, billeder og hvad man ellers har lyst til at fylde på), normal pris, tilbuds pris, produktets kategori (kategorier oprettes ligesom ved normale indlæg) samt en kommentar til når produktet bliver tilføjet indkøbskurven. Kommentaren kan f.eks. være "Specificer venligst størrelse på skoen i 'Kommentar'-feltet ved fuldførelse af bestilling". Det skulle være nogenlunde hvad plugin'et forventer at kunne. Skriv evt. kommentarer til funktioner du kunne tænke dig plugin'et kunne indeholde. Jeg arbejder på at intergrere Quickpay eller ePay.dk til betaling af varer. Hvad hælder folk mest til at bruge? |
Er ved at lægge sidste hånd på indkøbskurven og mangler stort set kun betalingsdelen. Har oprettet en test konto hos både ePay.dk og Quickpay.net.
Hælder mest til Quickpay.net da de har et WP e-commerce modul man kan redigere/kopiere/re-distribuere (dette må man ikke med ePay.dk's WP e-commerce modul) og ePay.dk's dokumentation er meget manglende.
Så med mindre noget kan hjælpe mig med at sætte betaling op for ePay.dk så blvier det Quickpay.net.