Hej
Nu har jeg selv gang i så mange projekter, at mit med ældre mennesker ikke bliver til noget.
Mit projekt :
Samarbejd med Ældresagen om at de er ansvarlige for at de ældre indbetaler mellem 50- 100 kr per måned på en konto. Efter et ½ til et helt år har du X antal kroner, dem bruger du bruger så til selve eventen, og til busturene.
Her kan vi tale storarrangementer i store sportshaller eller på fodboldstadions med alle de største : Cliff Richard, Tom Jones , den samlede " elite " af den danske dansktop musik. Der kan være bingo,julefester og catering. Der kan være ture til Bakken, hvor i reserverer hele Bakken for en dag.
Du samler så folk op i hele landet med busser på plejehjem, eller på faste opsamlingspladser.
Jeg har lavet noget lignende dog med et andet klientel, og ved at busselskaberne og sportshaller, stadions er med på den. Kan du der udover blive samarbejdspartner med Ældresagen, har du en garanti der kan bære hele projektet hjem.
Jeg er ferie, og orker ikke at sige mere, og du skal jo også selv lære det. Men ja der er et marked, og det grå guld, er fremtidens guld
God fornøjelse