Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Events for familier og pensionister.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle :)

Jeg går med en drøm om at lave forskellige events, så jeg kan tjene lidt ved siden af S.U'en, tror i at det kan lade sig gøre og tror i folk gider?

Altså arrangere busturer og entre for dem? :)

+ Hvad vil ældre gerne opleve.

Hilsen Mads Ulbæk :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:49

Mads Ulbæk:
Hvad vil ældre gerne opleve.

At vågne op om morgenen ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:50

Hehe (: tænkte på noget mere spændene :O

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:32

Hej Mads Ulbæk, Jeg tror at ældre gerne vil opleve Natur, Dans (ha det sjovt) og spændende foredrag eks. med ham her gutten. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:46

Hej

Nu har jeg selv gang i så mange projekter, at mit med ældre mennesker ikke bliver til noget.

Mit projekt :

Samarbejd med Ældresagen om at de er ansvarlige for at de ældre indbetaler mellem 50- 100 kr per måned på en konto. Efter et ½ til et helt år har du X antal kroner, dem bruger du bruger så til selve eventen, og til busturene.

Her kan vi tale storarrangementer i store sportshaller eller på fodboldstadions med alle de største : Cliff Richard, Tom Jones , den samlede " elite " af den danske dansktop musik. Der kan være bingo,julefester og catering. Der kan være ture til Bakken, hvor i reserverer hele Bakken for en dag.

Du samler så folk op i hele landet med busser på plejehjem, eller på faste opsamlingspladser.

Jeg har lavet noget lignende dog med et andet klientel, og ved at busselskaberne og sportshaller, stadions er med på den. Kan du der udover blive samarbejdspartner med Ældresagen, har du en garanti der kan bære hele projektet hjem.

Jeg er ferie, og orker ikke at sige mere, og du skal jo også selv lære det. Men ja der er et marked, og det grå guld, er fremtidens guld

God fornøjelse

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:30

Hej

De ældre vil gerne have maden til tiden...

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:34

Hvis det er godt og billigt, så vil de ældre godt det meste :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)