Det lyder mystisk, mon ikke det er en anden slags aftale I har. Jeg har ikke betalt noget - udover mine regninger for portoen.
Hvis du klikker på linket i mit svar til Lone (pdf'en) kan du også se, at de selv skriver, at det ikke koster noget.
Det var egentligt ikke noget vi bedte om. Jeg ringede dem dengang op og fortalte at vi var interesseret i et erhvervsaftale. Så spurgte de hvor mange pakker vi regnede med at sende det første år, dertil svarede jeg at vi forventede mellem 300 0g 500 årlige forsendelser det første år. Men fordi at vi var nystartede, krævede de en bankgaranti eller et depositum.
Måske har Post Danmark ændret holdning til deres egne gebyrer for at få flere kunder? Jeg har været kunde lidt over et år. Fik i øvrigt lavet en aftale om en opringning ved en Iværksættermesser, hvor de havde en stand.
Det er ikke helt korrekt at det ikke koster noget. Da vi ville lave en aftale med Post Danmark som nystartede, krævede de en bankgaranti eller et depositum på 12500 kr. Det er mange penge som nystartet...
HUSK NU at en bankgaranti eller et depositum ik er en omkostning, men en sikkerhedsstillelse!!!
Dvs det er stadig gratis at benytte, selvom man skal stille en sikkerhed...
Det er ikke helt korrekt at det ikke koster noget. Da vi ville lave en aftale med Post Danmark som nystartede, krævede de en bankgaranti eller et depositum på 12500 kr. Det er mange penge som nystartet...
HUSK NU at en bankgaranti eller et depositum ik er en omkostning, men en sikkerhedsstillelse!!!
Dvs det er stadig gratis at benytte, selvom man skal stille en sikkerhed...
Det er korrekt, men hvis der ikke er penge til at få lavet en bankgaranti eller overføre et depositum, så er det jo en omkostning til at starte med.
Du kan forhandle med your gls `concept hvor der er track and trace og pakken er fremme næste dag.Gls tag ikke breve man kalder dem små pk. med str. 0-1 kg . så vidt jeg husker de kan kom ned til 35 kr med forsikring og det hele .