Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hosting

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

PHP Safemode ON/OFF?

Ja det kan du styre direkte fra kontrolpanelet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virker meget prisfokuseret. Ikke et ord om oppetid hvilket er langt mere relevant, end  om prisen er 8 eller 80 kr om månenden (efter min mening).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

Casper, IOOS Internet:

Det virker meget prisfokuseret. Ikke et ord om oppetid hvilket er langt mere relevant, end  om prisen er 8 eller 80 kr om månenden (efter min mening).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Korrekt Smile Men nu er oppe-tiden en selvfølge for mig. Et hosting center kan aldrig tilbyde 100% oppe tid. Da det er umuligt at spå om fremtiden. Men når oppe tiden er så tæt på 100% den kan komme, så kan det jo kun være prisen, service og support der betyder noget.

Men du har helt klart en pointe.

Mvh.
Brian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis men der er alligevel meget forskel på 99% og 99,9% oppetid, samt de klausuler der gør at nedetid mellem eksempelvis 02:00 og 04:00 ikke bliver talt med, pga. vedligeholdelse.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:24

HVad er tæt på 100% som man kan komme? :P 99%, 99,99% ?  :P

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:24

Casper, IOOS Internet:

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hvis man kigger på vores hjemmeside under server status, har vi en uptime report liggende, der viser de seneste 30 dage.

For hele perioden har vi en uptime på 99,99%, med kun 1 outage på 5 minutter pga. en netværksfejl.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:26

Det skal heller ikke ses som et direkte angreb på nogle af jeres tilbud, men det er virkelig en parameter som jeg ville kigge på, og derfor tror jeg at (hvis den naturligvis er i orden) er noget som man virkelig kan sælge webhoteller på.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:29

Casper, IOOS Internet:

Det skal heller ikke ses som et direkte angreb på nogle af jeres tilbud, men det er virkelig en parameter som jeg ville kigge på, og derfor tror jeg at (hvis den naturligvis er i orden) er noget som man virkelig kan sælge webhoteller på.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Så det heller ikke som et direkte angreb - men det er helt fint at du pointerer det.

Vi har bare formået at få det hele til at gå op i en højere enhed med uptime og gode priser.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)