Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erik Damgaard

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fulgt lidt med i Erik Damgaards liv/invisteringer, og jeg kan simpelthen ikke blive klog på den mand, og de valgt han har truffet. Hvis vi kigger på denne artikel er der listet en lang række projekter som har problemer. Er der noget som er lykkedes for ham?

Hvad har fået ham til at handle sådan?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 10 person

Flot affiliate-ling :-)

Men ja, det er underligt.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:44

For mig at se - så lyder han som om, at han blot er en "medløber". Det er hans bror der har hjernen og har skabt forretningerne - og stadig har penge på kontoen.

Det er lykkedes en masse "rige" folk, at overbevise ham om guldrandede projekter og andet, som han herefter har investeret store beløb i - det virker absolut ikke gennemtænkt.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:47

Der er skuda intet galt med caspers link! Hold nu op med alt det skide drama. Han tjener intet på det link, det var et link til hans hjemmeside.. amen børn da!

sry for offtopic:P

Casper's Link som han fjernede fordi en paphat skulle spille smart. Så giv mig skylden nu! :)

Erik & Anni

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:48

Det jeg aldrig har forstået er at når folk når 100-300-500-1000 millioner kr, at de så tit ikke investere i at sikre den nærmeste del af familien.

Men istedet bruger det på projekter 1/10 chance for at skabe dem et større tal på kontoen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:48

BlåHimmel:

Suk. Det er det sidste gang jeg laver et link til en af mine sider i et indlæg, upåagtet af at informationen er relevant og kan bruges. Grunden til dette indlæg var netop at udbygge min artikel om Erik, som mest gå på hans kendis liv, men mangler belysning på de forretningsmæssige aspekter. Derfor det ville være dejligt med et input via dette indlæg!

BlåHimmel det er og var ikke et affilaite-link!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:50

Casper, IOOS Internet:

BlåHimmel:

Suk. Det er det sidste gang jeg laver et link til en af mine sider i et indlæg, upåagtet af at informationen er relevant og kan bruges. Grunden til dette indlæg var netop at udbygge min artikel om Erik, som mest gå på hans kendis liv, men mangler belysning på de forretningsmæssige aspekter. Derfor det ville være dejligt med et input via dette indlæg!

BlåHimmel det er og var ikke et affilaite-link!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Vil du ikke nok smide linket tilbage igen?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:52

Jeg læste på et tidspunkt bogen "pengeklubben" (tror jeg den hed), om Erik og en række andre finansmænd. I forhold til det her, er informationen lidt forældet (mener den går til en gang i 2009), men den handler også om lang række af hans projekter indenfor vindenergi og ejendomme.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:52

Ignorer ham og smid linket på igen. Han har alligevel intet begavet at byde ind med, og skal som sådan ikke have lov til at diktere trådens indhold.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:55

Casper, IOOS Internet:

Jeg læste på et tidspunkt bogen "pengeklubben" (tror jeg den hed), om Erik og en række andre finansmænd. I forhold til det her, er informationen lidt forældet (mener den går til en gang i 2009), men den handler også om lang række af hans projekter indenfor vindenergi og ejendomme.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

"Milliardærklubben" hed den ;) - Men ja, jeg forstår nu heller ikke hvad der foregår i hovedet på den mand!?

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)