|
Beklager misforståelsen, men jeg mente at det er en flot affiliate-side! Jeg burde måske slukke tv'et når jeg skriver indlæg, så jeg også kan stave "link" ordenligt
1/10 for at prøve at redde den hjem :P
|
Nå On topic! :P
Jeg må sige.. jeg er målløs over hvordan man kan sløse sine penge væk og ikke i det mindste selv tænke lidt? Sådan virker det i mit hoved. Jeg har tilgengæld ikke læst bøger om ham men udaf til virker han ikke som en kompetent person til at adminstrere så mange penge. |
Jeg tror lidt at han i virkeligheden altid har stået lidt i baggrunden i branchen, og at folk ofte har betragtet Preben som den med hovedet sat rigtigt på, ikke at forstå at ED ikke er kommet med idéer, men de er ikke blevet anerkendt/opdaget på samme måde. De havde stor anerkendelse før i tiden, og jeg kan huske dengang de fik deres første 2 Porsche 928 i firmaet en del år før de solgte. Der tror jeg Erik fik smag for det "søde" liv og siden dengang mistede fokus. Nogle af de projekter han har investeret i, har på papiret faktisk nok set godt nok ud, her tænker jeg på vindenergi og ejendomme i Tyskland. Hans største udfordring har nok været at sige stop i tide da derouten kom på tyske ejendomme og tvivlsomme vindenergi projekter.Og der er det så han har fejlet ved at "låne" sig frem til større projekter med sin deltagelse. Det minder meget om Aksel Juhl Jørgensen komplekset og hvis ED erklæres konkurs næste år, så vil vi om 10 år muligvis se værdierne som er nul nu, være 3 ciffret millionbeløb værd. Men interessant at følge "historien". Konen er jeg ligeglad med. |
Køb ren argan olie her
Jeg tror lidt at han i virkeligheden altid har stået lidt i baggrunden i branchen, og at folk ofte har betragtet Preben som den med hovedet sat rigtigt på, ikke at forstå at ED ikke er kommet med idéer, men de er ikke blevet anerkendt/opdaget på samme måde. De havde stor anerkendelse før i tiden, og jeg kan huske dengang de fik deres første 2 Porsche 928 i firmaet en del år før de solgte. Der tror jeg Erik fik smag for det "søde" liv og siden dengang mistede fokus. Nogle af de projekter han har investeret i, har på papiret faktisk nok set godt nok ud, her tænker jeg på vindenergi og ejendomme i Tyskland. Hans største udfordring har nok været at sige stop i tide da derouten kom på tyske ejendomme og tvivlsomme vindenergi projekter.Og der er det så han har fejlet ved at "låne" sig frem til større projekter med sin deltagelse. Det minder meget om Aksel Juhl Jørgensen komplekset og hvis ED erklæres konkurs næste år, så vil vi om 10 år muligvis se værdierne som er nul nu, være 3 ciffret millionbeløb værd. Men interessant at følge "historien". Konen er jeg ligeglad med. |
Køb ren argan olie her
|
I Damgaard tiden var Erik nørden og Preben den store sælger og ansigtet ud af til... Og det var sådan milliardformuen for de to brødre blev skabt! Og med et par milliarder på bogen, så er det vel svært at styre sig som programmeringsnørd... Venner og bekendte har vel haft snablen nede i kassen, og taget for sig af retterne! Erik har manglet en rådgiver, som så ham for mere end nemme penge... Dertil kan lægges en finanskrise, som væltede alt det, som han mere eller mindre havde smidt penge i! Green Tech aktieposten blev solgt til spotpris for at realisere penge. Caprinordic gik konkurs. Osv osv osv osv Erik er vel et klasse eksempel på en mand, som var god til en ting, som ik gav anerkendelse, og derfor søgte efter dette alle andre steder. Han kom ud i en masse projekter og selskaber, hvor hans kompetancer var nul, men det hele skete for anerkendelsesskyld... Ja historien er faktisk lidt tragist, for Erik var jo grunden til Damgaards succes. Uden ham havde de aldrig haft produkterne, som Preben solgte! |
Når folk når toppen af deres karriere, og tjener rigtig mange penge, kan det være svært at sætte nye mål for succes uden det koster en del penge. Hvad betyder et projekt på eks. 30 mill når man er god for over 1 mia?? Kan forestille mig, at man nemt kan miste jordfobindelsen når man har så mange penge, så man får joakim von and til at ligner en tigger. Anyways.. Så ligner det for mig, at ED jagter nye eventyr, og gerne vil satse stort på at udvide sin succes. Det har åbenbart kostet rigtig mange penge, hvilket han ikke er den eneste om. Karsten Ree er ligeledes ude i et stort Bank eventyr, der kan ende med at koste ham en pæn del af sin formue. Bare de store drenge som ED & Ree en skønne dag ville bruge 1 mill på 100 iværksætter projekter her på amino |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk