Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeldatabase - gratis links og markedsføring til din side

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:
Eller har jeg fuldstændig misforstået konceptet?


Det du gætter fik et stort smil frem her, for det ville selvfølgelig være logisk at tænke sådan :-) Artiklerne er der ikke for at blive kopieret. Som regel er det et krav at folk kun lægger unikke tekster ind - mod at de får et link eller flere. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:
Eller hvad er formålet? At linke tilbage til de artikler fra sin blog, som udgående links eller what?

Hvis ikke du skriver bare for at skrive.

Så er det mest udbredt at anvende artikeldatabaser til at skrive en eller anden artikel om et eller andet emne også linke til en anden hjemmeside der er relevant for artiklen.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

VENT! Jeg tror måske jeg har et kvalificeret bud nu:

Bent har en blog om havenisser. Bent skriver en artikel om havenisser, hvori han linker til sin egen blog, og lægger herefter artiklen ud på et linkkatalog/artikeldatabase. 

Her kommer Jonna så ind i billedet, for Jonna har nemlig en blog om dekorationer til haven. Hun finder så Bents fantastiske artikel om havenisser, som jo passer fortrinligt til hendes næste blog indlæg, hvor hun så lige kan linke til Bents artikel.

Hermed får Jonna et godt udgående link på sin blog om dekorationer til haven, og Bent har mulighed for indgående links til sin blog om havenisser, fra alle Jonnas læsere, som er blevet linket videre fra hendes blog, til artikeldatabasen, til Bents blog. 

Har jeg fat i noget, eller har jeg lige spildt 5 minutter på at skrive om Bent og Jonnas havenissenusseeventyr?

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er på det rette spor Yes

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold nu magle, hvor er det sjovt. Kaffe ud over det hele Big Smile

Jeg hægter mig lige på, for jeg har nemlig heller ikke fattet en hat af det hele. Glæder mig at høre om der på den måde, burde komme gang i havenissesalget.

Natasha

Fra Grenaa
Tilmeldt 21. Aug 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

En skam alle de gratis artikeldatabaser ikke fortsætter. Men måske har google fundet ud af, at artikeldatabaserne kun er lavet med et formål. LINKJUICE!

På [link fjernet af moderator] - Gratis artikeldatabase er hjemmesiden ikke lavet alene med det formål, at udgive SEO tekster, men også tilknyttet rigtige skribenter som skriver interessante indlæg som bliver delt på de sociale medier. Opret dig gratis - og udgiv pressemeddelelser, SEO tekster, gæsteindlæg etc.

Moderator: Hvis du vil fremhæve dit eget site så skal du gøre det under "tilbud"

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)