Hej Jeg står og skal have sendt en revisorerklæring underskrevet af en registreret revisor til Rejsegarantifonden med oplysninger om min indberetning af solgte rejser i 2009. Jeg nåede ikke at sælge nogen rejser i 2009 (begyndte først annoncering i december), så erklæringen skal bare udfyldes med en række 0'er. Jeg spurgte en revisor hvad han skulle have for at gøre dette og han mener han skal have 3-5 timer af kr. 650 for dette. Han skal selvfølgelig have mit regnskab og bilagsmateriale til gennemsyn, men det drejer sig om cirka 15 udgiftsbilag og altså ingen omsætning. Er det en ok pris? Eller sidder der en revisor fra østjylland her som kan gøre det på 1 time som jeg mener det bør tage? Hvis du generelt har rimelige priser har du en ny fast kunde.
Venlig hilsen Mikael
|
Det kan sku ikke være rigtigt at en revisor skal bruge 3-5 timer på at læse 15 bilag og udfylde en erklæring. Så medmindre det forventes af ham at han på egen hånd "efterforsker" dig i forskellige registre (hvad ved jeg) giver det overhovedet ingen mening.