Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.læratscore.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi har brug for feedback på hjemmesiden www.læratscore.dk ! :-)

Formålet med hjemmesiden er at sælge billetter til en score-konference som bliver afholdt d. 30 juli i København. Vi ønsker både feedback i forhold til:

- Konverterings vurdering
- Brugervenlighed
- Design

Udover det, på forhånd MANGE tak fordi du ønsker at bruge tid på at hjælpe os! :-) Det er vi yderst taknemmelige for!

Link: www.læratscore.dk .

// Lars

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:22

hehehe fedt..)

kan i ikke oz lave online kusus--(måske vil v mænd lære mere om score....men i al hemmelighedCool)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:22

Jeg må trække lidt på smilebåndet, for det minder så meget om filmen "Magnolia" og Tom Cruises "Tame the c***"-citat

Men når det er sagt - Syntes det ser fint ud, MEN der mangler noget grafik og særligt som first impression. Pløk nogen billeder op i toppen som blikfang. Men ellers er det væsentlige ting i fremhæver i tekst på toppen. Jeg ville bare lave et visuelt stunt øverst på siden

Facebook ikonet ligger lavere end de andre sociale medier

Indholdet er vældig drengerøvsbetonet og "kækt", men det tænker jeg er bevidst

Ellers syntes jeg sgu det var en af de mere underholdende sider jeg har set længe. Tror nok det skal blive en succes, og i har jo fuldstændig styr på agendaen

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 02:35

Feedback:

hehehe fedt..)

kan i ikke oz lave online kusus--(måske vil v mænd lære mere om score....men i al hemmelighedCool)

Lær at score ;-)

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:05

Lars Holdgaard:
Konverterings vurdering

En decideret knap, der hedder noget i stil med "Bestil din billet her", ville bestemt ikke skade konverteringen... Det er der i øvrigt en eller anden klovn, der har skrevet noget om her:

http://www.amino.dk/forums/t/92759.aspx

Hvis man ser bort fra linket i jeres topbar (og det gør de fleste) skal man over halvvejs ned af jeres site, før man kommer i nærheden af noget der minder om en bestillingsmulighed.

Derudover så burde I også kigge på tilmeldingen til jeres nyhedsbrev. Først og fremmest falder tilmeldingsboksen helt ud af syne - jeg troede faktisk længe det var en reklame for Oddset eller noget andet skrammel. I burde også gøre konkurrenceteksten (Tilmeld dig nyhedsbrevet i dag....) klikbar - lad den føre til en tilmeldingsformular for nyhedsbrevet.

Lars Holdgaard:
Brugervenlighed

Få noget mere information op i toppen... Nu vil de mere desperate af os sikkert gerne kæmpe sig igennem en 7 meter lang side, bare for håbet om at komme i nærheden af nogle damer... Men de mere velafbalancerede vil nok hurtigt tabe interessen for siden.... Så lav noget lir i toppen af siden - det er klart I skal holde jeres fokus.... Men det ville sikkert ikke skade, hvis der også var lidt med en anelse mere bred appeal... En god navigation og et par "blurbs" ville gøre underværker...

Praktiske informationer, som tid og sted, ville nok også være smarte, at gøre en del lettere tilgængelige....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 09:10

Jeg er ikke så vild med konceptet, men siden har da potentiale. Men som andre siger, lidt grafik ville slet ikke skade, lidt farver. Det behøver ikke være en kæmpe forvandling, lidt kan gøre meget! :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 09:11

Mikael:
Jeg er ikke så vild med konceptet

Nej det er jeg sgu heller ikke.... But who are we to judge? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 17:55

Mange tak for alle de gode svar! :-)

Vi kan selvfølgelig godt nikke genkendende til mange af de tips og råd vi får... Især den manglende grafik der lokker.

Omkring tekstens opbygning så er det er forsøg på at følge en række marketing guruers salgsmetoder. Før havde vi en mere "normal tekst", men problemet var konverteringen var meget lav. Efter vi har sat denne tekst ind, har vi dog oplevet en meget høj konverteringsrate - Men den skræmmer nok også en del folk væk! :-) Det vil vi lige overveje.

Udover det, igen mange tak for det. Vi lytter selvfølgelig videre hvis nogle skriver!

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 18:15

Lars Holdgaard:
Omkring tekstens opbygning så er det er forsøg på at følge en række marketing guruers salgsmetoder.

Well..... Prøv at smide en iøjenfaldende knap eller lign. op i fjæset på brugeren, hvor der står noget i retning med "Bestil din billet her" og så kombineret med en eller anden fræk teaser-tekst...... Så kan vi se om ikke jeres marketingsguruer kan bukke sig forover og modtage min store fede........konverteringsrate.....lige der hvor det gør mest ondt ;)

Vil du være med?

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 18:33

Farma,

Nu vil jeg ikke gå ind i en større marketingsdebat, primært pga. manglende erfaring og viden.. Men vores udgangspunkt har været, at de folk som tjener og har tjent aller flest penge i vores branche, har vi valgt at kopiere.

Men jeg kan sagtens følge dig - jeg ville have givet præcis samme råd og argumentation hvis jeg så en anden hjemmeside opbygget på samme måde..

Jeg tror også at vi gør det mere tydeligt!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)