Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad motiverer jer til at arbejde?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige og tænkte på, at det kunne være lidt interessant og høre hvad der motiverer jer til at arbejde udover at i selvfølgelig elsker det i laver :)

Personligt motiverer musik mig enormt meget når jeg skal igang med at arbejde...

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Tja, det lyder jo sådan lidt banalt - men i min verden kommer motivation af målet!
Det kan godt være, at man sidder med en opgave der kan give en go' slat penge (Vi er vel ikke iværksættere, uden ønsket om at kunne tjene lidt på det?!) men mit fokus ligger ikke i pengene, men muligheden for at prøve mig selv af.
Det er interesse og udvikling jeg ser som min personlige motivationsfaktor - og så kan jeg som du også selv skriver, godt li en go' omgang musik.

Min legeplads - http://stofs.dk
Blog & Web om alle mine projekter !

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 3 person

Motiverer mig til at arbejde - det er faktisk et godt spørgsmål. Penge er klart en stor motivationsfaktor, og de er også den største.

Jeg er ærlig nok til at indrømme, at jeg er en ærekær blærerøv, så gode resultater (udover dem på bundlinjen) tæller også stærkt.

Til gengæld er jeg blevet for gammel og for kynisk til at tro, jeg skal forandre verden nævneværdigt. Passe så godt på den, som mine evner nu rækker: Ja. Men forandre den? Næppe.

Det hele ender nok alligevel i det centrum, der er lige der, hvor indtjening og overskud krydser gode resultater af mine anstrengelser for mine kunder. Kan jeg tjene en sjat og mine kunder kan det samme, er det nok det mest motiverende.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:33

Jeg motiveres af:

Musik
Lancering af ideer som skaber passiv indkomst.
Ide udvikling og selve projektskabelsen.
Emner som jeg skal lære for at kunne udleve mine ideer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Ja det synes jeg der er rigtig mange ting der gør, men jeg har tre som motivere mig mere end de andre. 

1. Anerkendelse/succes
  2. Lanceringen af konceptet/færdigt arbejde
  3. Netværk

Det vil jeg gerne uddybe lidt nærmere: 

1. Anerkendelse/succes:
Jeg vil gerne opnå en anerkendelse fra ''verden'' omkring mig, om at det jeg laver er kanont godt arbejde, og at jeg er dygtigt til det jeg laver. Det kræver selvfølgelig masse arbejde, og erfaring at nå dertil, men det driver og motivere mig en hel del.

2. Lancering af koncept/færdigt arbejde:
Jeg elsker utrolig meget at kunne lancere et færdigt koncept/færdigt arbejde, da jeg har knoklet 120 procent for at komme dertil, så jeg bliver utrolig motiveret af lancerings øjeblikket

3. Netværk:

Så elsker jeg at møde nye mennesker, og lære af dem. Jeg føler det som en stor livserfaring hvergang jeg møder et nyt spændende menneske. Jeg har nogen mål i mit liv om folk jeg gerne vil møde og have i mit netværk, jeg har noget en del af det, men der er stadig lang vej endnu. 

Også undre nogen sig sikkert over jeg ikke skriver penge, og det er klart jeg også er motiveret af penge, men jeg prøver at se det som et middel ikke mål. 

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 3.0 stjerner givet af 2 person

At være den bedste.

Og nu hvor målet er noget, så er det at overbevise andre om det.

/Kenneth

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:15

Jeg bliver motiveret af at arbejde med min mestringsevne. Jeg tror på, at jeg når mine mål hvis jeg tackler de negative impulser jeg møder hver dag, på en positiv måde.

Det gør jeg bl.a. ved at:

Være innovativ i forhold til mine udfordringer

Motivere folk jeg møder og opsøger i hverdagen (ikke kun dem der giver kr. i kassen)

Tænke størrere end stort...

Analysere mine udfordringer, og tage det bedste med...(selv når det går helt skidt)

Så kommer det med at være den bedste helt af sig selv...

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:39

Jeg giver jer ret i, at pengene klart er en motivationsfaktor men ikke det som er alt afgørende...

Jeg synes personligt, at resultater vægter højere end pengene, så skal pengene nok komme helt af sig selv hvis produktet man har leveret / sat igang er 100% iorden! :)

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:47

Christoffer Frandsen:
i min verden kommer motivation af målet!

Godt sagt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Thomas Rosenstand:

Motiverer mig til at arbejde - det er faktisk et godt spørgsmål. Penge er klart en stor motivationsfaktor, og de er også den største.

Jeg er ærlig nok til at indrømme, at jeg er en ærekær blærerøv, så gode resultater (udover dem på bundlinjen) tæller også stærkt.

Til gengæld er jeg blevet for gammel og for kynisk til at tro, jeg skal forandre verden nævneværdigt. Passe så godt på den, som mine evner nu rækker: Ja. Men forandre den? Næppe.

Det hele ender nok alligevel i det centrum, der er lige der, hvor indtjening og overskud krydser gode resultater af mine anstrengelser for mine kunder. Kan jeg tjene en sjat og mine kunder kan det samme, er det nok det mest motiverende.

Jeg hopper på ryggen af Thomas. Udover alt det med gammel, det må han gerne beholde.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)