Hejsa
Jeg har problemer med at opdatere min profil. Når jeg laver en ændring i min profil og trykker gem, så får jeg en besked om, at e-mailadressen allerede benyttes på amino, og jeg skal benytte en anden.
Hvis jeg forsøger at ændre mit profilbillede, så kommer nedenstående fejlmeddelelse - også e-mail relateret ser det ud til.
Håber der en, der kan hjælpe, så jeg igen kan opdatere min profil 
//Julie
Server Error in '/' Application.
The E-mail supplied is invalid.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Configuration.Provider.ProviderException: The E-mail supplied is invalid.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. |
Stack Trace:
[ProviderException: The E-mail supplied is invalid.]
System.Web.Security.SqlMembershipProvider.UpdateUser(MembershipUser user) +1097
System.Web.Security.MembershipUser.Update() +72
System.Web.Security.Membership.UpdateUser(MembershipUser user) +19
CommunityServer.ASPNet20MemberRole.CSMembership.Update(MembershipUser user) +14
CommunityServer.Data.UserProviderManager.Update() +54
[CSException: Duplicate Email Address]
CommunityServer.Data.UserProviderManager.Update() +212
CommunityServer.Data.SqlCommonDataProvider.CreateUpdateDeleteUser(User user, DataProviderAction action, Boolean createLocalUserOnly, CreateUserStatus& status) +110
CommunityServer.Users.UpdateUser(User user) +123
CommunityServer.Controls.EditUserAvatarForm.RemoveAvatarButton_Click(Object sender, EventArgs e) +95
System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +111
System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +110
System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +10
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +13
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +36
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1565
|
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4200; ASP.NET Version:2.0.50727.4205