Jeg har en kunde som kan sælge virkelige professionelle kamera (mærket Abus - Tysk kvalitet og ikke kina efterligninger) samt HDD optager, hvor man kan tilgå sine optagelser fra nettet. Ligeledes er det med night vision og i daglys med farver. Den samlede pris på sådan et sæt med 4 kamera ligger omkring 5.500,- eks. moms.
Men der findes et utal af muligheder for hvilke typer kamera man kan koble på, selv små spion kameraer kan man koble på.
Men send venligst en PB og jeg skal få firmaet til at kontakte dig hurtigst muligt.
Der findes en rigtig god løsning fra TrendNet - kameraerne koster ikke mere end knap 1000 kr, stykket og kan tilgås over internettet med den rigtige opsætning.
De kan også sættes til kun at filme hvis de registrerer bevægelse i rummet, og kan både lagre dataen remote samt på et SD-kort indbygget i kameraet. Du vil samtidig modtage en e-mail hvis den registrerer bevægelse.
Du kan se dem her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=590017
Super kvalitet, kører over ip og du kan gemme optagelser på en remote server sådan at der ikke skal stå noget i huset som tyven alligevel kan stjæle/slette.
Og du kan vidst også styre den hjemmefra ved at logge dig på dens indbyggede webserver.
Jeg kan tilbyde IP kamera, 640 x 480 pixel, 3,6 mm
objektiv, MJPEG/MPEG4, 30 bps, integreret mikrofon, motion
detection, IR LED's,WiFi, 5VDC,
Micro-SD slot. Super billede kan tilsluttes en pc eller en harddisk til formålet, til en overskuelig pris tilbud sendes gerne hvis interesse.