Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Håndfuld Gode Domæner.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:
Hvis der er en evt. køber, så er det nok fordi han/hun finder domænet brugbart til deres formål. Jeg kan på ingen måde se at Jonathans indlæg bringer nogen form for værdi for andre end ham selv!

Det giver ikke mig selv værdi Huh?

.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:03

Jonathan Hansen:

Jeg skrev mit indlæg, fordi at mange folk ikke ved hvad et super godt domæne er.

Derfor "advarede" jeg bare folk om, at de ikke er i super klasse, men heller ikke helt i bunden af skalaen!

Og som det blev sagt overover, så er det jo et debat fora!

Jonathan der står ingen steder at det er super domæner. Formuleringen på et super domæne er individuelt fra person til person. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:08

Gode domænenavne, ideer, koncepter - Thomas jeg skal da ikke sidde her og lave dit arbejde vel ;)

Jeg har ligesom dig en masse ideer og nogen bliver til noget andre ikke - heraf udspringer disse domæner.  

Domænerne er billigt til salg og måske har de ikke meget at byde på udover alder og lidt links, men har man de rigtige ideer/koncepter, så kan domænerne være et godt køb.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:13

Jonathan Hansen:

Jeg skrev mit indlæg, fordi at mange folk ikke ved hvad et super godt domæne er.

Derfor "advarede" jeg bare folk om, at de ikke er i super klasse, men heller ikke helt i bunden af skalaen!

Der står bare gode domæner!

Hvad skal du "advare" om? at DU ikke synes det er gode domæner? Derfor kan en evt. køber da sagtens få succes med domænet.

Hvis der er nogen som har fået noget ud af Jonathans "advarsel" så lad mig endelig høre.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Kjærgaard:

Jonathan Hansen:

Der står bare gode domæner!

Hvad skal du "advare" om? at DU ikke synes det er gode domæner? Derfor kan en evt. køber da sagtens få succes med domænet.

Hvis der er nogen som har fået noget ud af Jonathans "advarsel" så lad mig endelig høre.

Lad mig høre i PB hvis nogle har fået noget ud af dette indlæg.

.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:24

Emil :
Gode domænenavne, ideer, koncepter - Thomas jeg skal da ikke sidde her og lave dit arbejde vel ;)

Du tror vel ikke du kan sælge de domæner hvis der ikke følger en ide eller et koncept med? - så skal du i hvert fald være en super god sælger Wink

Det er dig som vil sælge domænerne, derfor er det dit arbejde. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:29

hvad er prisen på green-office.dk ?

Er måske interesseret i det :)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt ærlig! Jeg kan ikke se hvorfor I ødelægger mandens salgstråd, ved at skrive indlæg, som ikke har nogen relevans til tråden.

Er I overhovedet interesseret i hans domænenavne? Hvis ikke kan jeg ikke se hvorfor I blander jer I mandens salgstråd.

Om domænenavnene er super gode, gode eller bare domænenavne, er vel subjektivt. En god domænenavn for en, kan være dårlig for en anden.

At "advare" nogen om at det ikke er super gode domænenavne kan da ikke tages seriøst. Hvis der er nogen der ønsker at købe domænerne, skal de nok selv vurdere, om de selv synes det er gode domæner eller ej. Jeg tror ikke folk har brug for at vide hvad de selv synes er godt eller dårligt, det skal de nok selv kunne finde ud af.

Og Thomas, du har måske ikke den store erfaring fra domænebranchen, men jeg kan hilse og sige, at domænebranchen er en milliardbranche, hvor der bliver solgt domæner UDEN ideer, koncepter eller ligende, men kun baseret på selve domænenavnet. Der findes et kollosalt stort marked for salg af domæner. KUN domæner uden indhold, ide eller koncept. Så ved du det nu.

Jeg håber ikke at der er nogen der tager det jeg skriver personligt. Jeg synes efterhånden at salgstråde ofte bliver ødelagt af intetsigende indlæg.

Bedste hilsner,

(Beklager evt. stavefejl mv.)

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:43

tænkstort:
Og Thomas, du har måske ikke den store erfaring fra domænebranchen, men jeg kan hilse og sige, at domænebranchen er en milliardbranche, hvor der bliver solgt domæner UDEN ideer, koncepter eller ligende, men kun baseret på selve domænenavnet. Der findes et kollosalt stort marked for salg af domæner. KUN domæner uden indhold, ide eller koncept. Så ved du det nu.

Det er jeg udmærket klar over, men de domæner jeg kan se her, har brug for et fantastisk koncept/ide før de er min interesse værd, derfor vil jeg gerne høre om der følger sådan et med. 

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:51

tænkstort:

Jeg håber ikke at der er nogen der tager det jeg skriver personligt. Jeg synes efterhånden at salgstråde ofte bliver ødelagt af intetsigende indlæg.

Bedste hilsner,

(Beklager evt. stavefejl mv.)

Kunne ikke være mere enig, personligt blev jeg engang kontaktet af en engelsk advokat som gav flere hundrede euro for poppy.dk  som jeg engang ejede, og den var oprindeligt tænkt som en side om hundehvalpe i forbindelse med noget kennel. Siden i dag er noget helt 3. men sjovt at mit gamle domæne aktivt :)

Men jeg syntes at kunne se der er en tendens til absolut at skulle komme med sin mening, hvilket normalt er super fint, så længe det er en decideret debat. Det kan jo ikke ligefrem kalde en salgstråd, selvom den er placeret i et debat forum. Så kunne man ikke i fremtiden undlade at komme med sine tanker hvis de alligevel ikke bidrager med noget konstruktivt - i det her tilfælde at man selv har lysten til at købe følgende domæner.

Jeg byder hermed 100,- på green-office.dk

Mvh

Peter

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)