Helt ærlig! Jeg kan ikke se hvorfor I ødelægger mandens salgstråd, ved at skrive indlæg, som ikke har nogen relevans til tråden.
Er I overhovedet interesseret i hans domænenavne? Hvis ikke kan jeg ikke se hvorfor I blander jer I mandens salgstråd.
Om domænenavnene er super gode, gode eller bare domænenavne, er vel subjektivt. En god domænenavn for en, kan være dårlig for en anden.
At "advare" nogen om at det ikke er super gode domænenavne kan da ikke tages seriøst. Hvis der er nogen der ønsker at købe domænerne, skal de nok selv vurdere, om de selv synes det er gode domæner eller ej. Jeg tror ikke folk har brug for at vide hvad de selv synes er godt eller dårligt, det skal de nok selv kunne finde ud af.
Og Thomas, du har måske ikke den store erfaring fra domænebranchen, men jeg kan hilse og sige, at domænebranchen er en milliardbranche, hvor der bliver solgt domæner UDEN ideer, koncepter eller ligende, men kun baseret på selve domænenavnet. Der findes et kollosalt stort marked for salg af domæner. KUN domæner uden indhold, ide eller koncept. Så ved du det nu.
Jeg håber ikke at der er nogen der tager det jeg skriver personligt. Jeg synes efterhånden at salgstråde ofte bliver ødelagt af intetsigende indlæg.
Bedste hilsner,
(Beklager evt. stavefejl mv.)