Hej Amino'er Jeg er ved at rydde op i nogle domæne navne, de her domæner er billigt til salg, skriv hvis du er intresseret.
0airlan.dk 0dk-info.dk green-office.dk
|
Jeg syntes personligt ikke de er SUPER gode :)
Hej Amino'er Jeg er ved at rydde op i nogle domæne navne, de her domæner er billigt til salg, skriv hvis du er intresseret.
0airlan.dk 0dk-info.dk green-office.dk
|
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.
Jeg syntes personligt ikke de er SUPER gode :) |
.
Han skriver da heller ingen steder de er super gode? - Han skriver det er gode domæner, hvilket de da også er. |
Handel med varepartier via Trademen
Kan du forklare hvad du forbinder med gode domæner? - jeg forbinder bestemt ikke gode med de domæner du gerne vil sælge, men held og lykke! Kan du også forklare hvad meningen er med domænerne, om du har en ide, et koncept m.m.? |
Hej RBN. |
.
Hvad kan trådstarter bruge din bemærkning til? Hvad kan jeg som er interesseret i at købe domæner bruge din bemærknig til?
|
Hvor meget er billigt? Mvh |
Nu er det jo et debatforum og som sådan kan det være svært at undgå debat - også selvom man ønsker at sælge noget. Jonathan kunne af hensyn til trådstarter undlade at kommentere, eller han kunne af hensyn til eventuelle købere vælge at kommentere. Han valgte sidstnævnte. Jeg er enig med dig i, at der er lidt "drive by" over kommentaren, i og med der mangler argumentation - men hans holdning (med underbyggende argumenter) er vel ikke irrelevant? Bortset fra det, så er jeg enig med Jonathan - selve navnene er der ikke meget "go'daw" i, der bliver slettet tusindvis af den slags på daglig basis. Men der kan jo ligge andre værdier tilknyttet domænerne f.eks. i form af trafik - det er så op til trådstarter/sælger at få det kommunikeret ud. |
Hvis der er en evt. køber, så er det nok fordi han/hun finder domænet brugbart til deres formål. Jeg kan på ingen måde se at Jonathans indlæg bringer nogen form for værdi for andre end ham selv! |
Jeg skrev mit indlæg, fordi at mange folk ikke ved hvad et super godt domæne er. |
.