Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Håndfuld Gode Domæner.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg syntes personligt ikke de er SUPER gode :)

.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonathan Hansen:

Han skriver da heller ingen steder de er super gode? - Han skriver det er gode domæner, hvilket de da også er.

Du kommentere alt for mange indlæg, hvor mange af dine svar ingen mening giver, og hvor det tydligt og se, at du ikke tager dig tid til og læse mellem linierne, jonathan!!

Held og lykke med salget trådstarter.

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Kan du forklare hvad du forbinder med gode domæner? - jeg forbinder bestemt ikke gode med de domæner du gerne vil sælge, men held og lykke! 

Kan du også forklare hvad meningen er med domænerne, om du har en ide, et koncept m.m.? 

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 16:12

Hej RBN.

Vi kan da tage denne over PB...

Og jeg skriver mange kommentare for at hjælpe folk.

Kig evt. i alle de SEO tråde jeg har deltaget i!

.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonathan Hansen:

Hvad kan trådstarter bruge din bemærkning til?

Hvad kan jeg som er interesseret i at købe domæner bruge din bemærknig til?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:43

Hvor meget er billigt?

Mvh
Romlund

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:52

Dennis Kjærgaard:

Jonathan Hansen:

Hvad kan trådstarter bruge din bemærkning til?

Hvad kan jeg som er interesseret i at købe domæner bruge din bemærknig til?

Nu er det jo et debatforum og som sådan kan det være svært at undgå debat - også selvom man ønsker at sælge noget. Jonathan kunne af hensyn til trådstarter undlade at kommentere, eller han kunne af hensyn til eventuelle købere vælge at kommentere. Han valgte sidstnævnte.

Jeg er enig med dig i, at der er lidt "drive by" over kommentaren, i og med der mangler argumentation - men hans holdning (med underbyggende argumenter) er vel ikke irrelevant?

Bortset fra det, så er jeg enig med Jonathan - selve navnene er der ikke meget "go'daw" i, der bliver slettet tusindvis af den slags på daglig basis. Men der kan jo ligge andre værdier tilknyttet domænerne f.eks. i form af trafik - det er så op til trådstarter/sælger at få det kommunikeret ud.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:59

Jakob Søndergård:

Nu er det jo et debatforum og som sådan kan det være svært at undgå debat - også selvom man ønsker at sælge noget. Jonathan kunne af hensyn til trådstarter undlade at kommentere, eller han kunne af hensyn til eventuelle købere vælge at kommentere. Han valgte sidstnævnte.

Jeg er enig med dig i, at der er lidt "drive by" over kommentaren, i og med der mangler argumentation - men hans holdning (med underbyggende argumenter) er vel ikke irrelevant?

Bortset fra det, så er jeg enig med Jonathan - selve navnene er der ikke meget "go'daw" i, der bliver slettet tusindvis af den slags på daglig basis. Men der kan jo ligge andre værdier tilknyttet domænerne f.eks. i form af trafik - det er så op til trådstarter/sælger at få det kommunikeret ud.

Hvis der er en evt. køber, så er det nok fordi han/hun finder domænet brugbart til deres formål. Jeg kan på ingen måde se at Jonathans indlæg bringer nogen form for værdi for andre end ham selv!

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skrev mit indlæg, fordi at mange folk ikke ved hvad et super godt domæne er.

Derfor "advarede" jeg bare folk om, at de ikke er i super klasse, men heller ikke helt i bunden af skalaen!

Og som det blev sagt overover, så er det jo et debat fora!

.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)