Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webside udvikler søges til spændende projekt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Peter:

Hvor i landet bor du ?

Ja undskyld jeg spørger men det er lidt vigtigt for mig :)

Hej Peter

Lige pt. bor jeg på gaden ... så lidt rundt omkring og over det hele ;)

Ej. jeg er ved at flytte til Lyngby :) Har boet i Kbh de sidste  år, men er oprindeligt fra den vestlige del af landet :)

Jamen stakkels dig, så er det godt jeg lige har bygget nyt badeværelse, så kan du få det gamle rum til en billig penge... Hmm ok det er jo et pænt stykke væk fra Lolland.

Har du bil hvis jeg må være så fræk at spørge - tro mig det er et helvede at køre herned med tog osv.

Mvh

Peter

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:51

Peter:
Som jeg skrev i mit indlæg fra starten - sætter jeg stor pris på at kunne mødes F2F - den primære grund er at jeg har det bedst med at mødes med den som skal lave opgaven, da det er langt nemmere og hurtigere for mig at forklare det mundtligt fremfor at skulle skrive alt i mail osv.

Ok det er dit valg ;) Men du begrænser derved dine muligheder ....

Jeg kan fortælle jeg har løst større opgaver for virksomheder som ligger på den anden side af kloden uden F2F møde.

Ser fem til at høre fra dig hvis du mener jeg skal involveres :)

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:56

Peter:

Har du bil hvis jeg må være så fræk at spørge - tro mig det er et helvede at køre herned med tog osv.

Hehe jep ... jeg har været på roe-land et par gange ;)

Jeg er indehaver af en super lækker Peugeot Coupe 407 med en 2,2L Benzin motor og varme i sæderne, købt brugt billigt (man er vel jyde) efter den erkendelse at netop F2F møder er vigtige i min branche, og derfor skal det være behageligt at komme rundt :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:59

efter den erkendelse at netop F2F møder er vigtige i min branche

Må man spørge hvad der har fået dig på denne ide ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:02

DesignYOU:

Må man spørge hvad der har fået dig på denne ide ?

Jep, altid :) Er lidt ked af hvis det har lignet at jeg sagde det for at modsige dig ... men mine erfaringer siger altså det modsatte. Jeg har altid haft rigtig god glæde af at komme ud til kunderne og kunne se dem i øjnene og snakke projektet igennem, før, under og efter projektet.

Jeg kan ikke give så meget anden forklaring end at det føles mere rigtigt, det og så var det en god undskyldning for at få lov at brænde 250.000kr af på en Coupé ;)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:07

Er lidt ked af hvis det har lignet at jeg sagde det for at modsige dig

Helt fin vi kan da ikke være enige om alt ;))

Jeg har altid haft rigtig god glæde af at komme ud til kunderne og kunne se dem i øjnene og snakke projektet igennem, før, under og efter projektet.

Vi er dog enige om hvis muligheden for et møde er der skal den da udnyttes, men at begrænse sig til at sige man kun ønsker folk med i et projekt hvis F2F møde kan komme på tale mener jeg bestemt man får svært ved at finde de rigtige personer.

Jeg kan ikke give så meget anden forklaring end at det føles mere rigtigt, det og så var det en god undskyldning for at få lov at brænde 250.000kr af på en Coupé ;)

Skal vi så ikke lige have et billede af øsen ;)

/allan

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 17:02

Hej Peter,

Du er meget velkommen til at sende mig e-mail med nærmere info: info@intellweb.dk

Jeg er lige flyttet til Vordingborg og kan f.eks. næste uge køre forbi dig, så vi kan få en snak om dit projekt. Wink

Mvh og God Søndag!

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)