Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webside udvikler søges til spændende projekt

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har længe gået med en tanke om at starte en webside op, der med tiden kan blive en ekstra indtjeningskilde, men ikke mindst til gavn for befolkningen generelt. Nu er det første spæde skridt taget og domænet er købt og sikret.

Nu kommer den lidt sværere del af projektet, nemlig selve kodningen af siden. Derfor søger jeg en dygtig programmør som har lyst til at gå med ind i et projekt, med masser af udfordringer og nytænkning. Det er dog vigtigt for mig at du har tiden og ikke mindst lysten også selvom millionerne ikke lige ruller ind på kontoen fra dag 1, men tror på idéen og vil arbejde ud fra den med målet for øje. TILFØJELSE: Selvfølgelig har jeg tænkt mig at aflønne en evt. coder som tager opgaven - bare lige så det er på plads :)

Det som jeg kort kan fortælle om siden er noget i stil med trustpilot, blot på en anden måde og med nogle helt andre brancher. Derfor hvis du har lyst og som sagt tid og energi til det, kontakt mig da venligst. Dog er det en helt klar fordel hvis du bor på Lolland eller Falster, da vi så kan mødes hos mig hvor jeg har kontor. Jeg ser helst at vi sidder sammen ind imellem F2F og snakker tanker, idéer og handlingsplaner igennem. Stadig kan meget af det lavet via de medier der er til rådighed i dag,  men den bedste samtale er den over en kop kaffe eller vand :)

Krav eller forventninger til dig:

At du er god til enten PHP eller ASP programmering eller hvad der end måtte være oppe i tiden, samt at du er seriøs omkring det du laver. Men for at det ikke skal blive alt for skræmmende, så start med at skriv en mail til mig, eller en PB via Amino.dk

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:09

Kære Ven

Jeg vil anbefale dig at læse denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/93236.aspx?PageIndex=1

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 00:25

Hej tak for link, jeg kan nu bare ikke helt se sammenhængen i den tråd og så min. ??? Men jeg lades til at tro du tænker jeg har for øje at aflønne en evt. programmør med løfte om fremtidige indtægter ? Er det korrekt forstået ? Hvis det er det du tænker på, kan jeg egentlig godt forstå dig udfra den tekst jeg har skrevet, som nok er en smule forkert formuleret. (bær over med det er sent på aftenen, har først lidt tid til mig selv nu efter børnene sover osv.)

Nej selvfølgelig skal en evt. programmør da ikke gå for lud og kold vand :) Planen var at jeg har tænkt mig at aflønne vedkommende med Dansk rigsdalere og HVIS vedkommende ønsker det, kunne man jo lave en ordning hvor personen gik ind i det som en partner og så bliver den løn vedkommende skal have i starten jo lidt mindre fordi han/hun så har en %del af fremtidige indkomst.

Men nej jeg er ikke totalt væk fra vinduet, blot en smule træt og måske lidt for dårlig til at formulere det korrekt. Dette beklager jeg.

Fortsat god aften

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:29

Super Peter! :) Du har lige sparet dig selv for en lang og opslidende diskution som kommer hveeer gang :P

Du må gerne sende mig prospekt/kravspec eller hvad du nu har på projektet, mmc@specialhosting.dk så vil jeg gerne kigge på det :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:36

Hej Peter,

Jeg syntes det lyder spændende og vil også meget gerne høre mere:

freelance@designyou.dk

/allan

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 00:42

DesignYOU:

Hej Peter,

Jeg syntes det lyder spændende og vil også meget gerne høre mere:

freelance@designyou.dk

/allan

Hvor i landet bor du ?

Ja undskyld jeg spørger men det er lidt vigtigt for mig :)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 00:43

Mikkel Mikjær Christensen:

Super Peter! :) Du har lige sparet dig selv for en lang og opslidende diskution som kommer hveeer gang :P

Du må gerne sende mig prospekt/kravspec eller hvad du nu har på projektet, mmc@specialhosting.dk så vil jeg gerne kigge på det :)

Hvor i landet bor du ?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:44

Peter:

Jeg bor i Jylland PT .... Må lige høre hvorfor det er vigtigt ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:48

Peter:

Hvor i landet bor du ?

Hej Peter

Lige pt. bor jeg på gaden ... så lidt rundt omkring og over det hele ;)

Ej. jeg er ved at flytte til Lyngby :) Har boet i Kbh de sidste  år, men er oprindeligt fra den vestlige del af landet :)

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 00:48

DesignYOU:

Peter:

Jeg bor i Jylland PT .... Må lige høre hvorfor det er vigtigt ?

/allan

Som jeg skrev i mit indlæg fra starten - sætter jeg stor pris på at kunne mødes F2F - den primære grund er at jeg har det bedst med at mødes med den som skal lave opgaven, da det er langt nemmere og hurtigere for mig at forklare det mundtligt fremfor at skulle skrive alt i mail osv.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)