Hej Aminoer Jeg har længe gået med en tanke om at starte en webside op, der med tiden kan blive en ekstra indtjeningskilde, men ikke mindst til gavn for befolkningen generelt. Nu er det første spæde skridt taget og domænet er købt og sikret. Nu kommer den lidt sværere del af projektet, nemlig selve kodningen af siden. Derfor søger jeg en dygtig programmør som har lyst til at gå med ind i et projekt, med masser af udfordringer og nytænkning. Det er dog vigtigt for mig at du har tiden og ikke mindst lysten også selvom millionerne ikke lige ruller ind på kontoen fra dag 1, men tror på idéen og vil arbejde ud fra den med målet for øje. TILFØJELSE: Selvfølgelig har jeg tænkt mig at aflønne en evt. coder som tager opgaven - bare lige så det er på plads :) Det som jeg kort kan fortælle om siden er noget i stil med trustpilot, blot på en anden måde og med nogle helt andre brancher. Derfor hvis du har lyst og som sagt tid og energi til det, kontakt mig da venligst. Dog er det en helt klar fordel hvis du bor på Lolland eller Falster, da vi så kan mødes hos mig hvor jeg har kontor. Jeg ser helst at vi sidder sammen ind imellem F2F og snakker tanker, idéer og handlingsplaner igennem. Stadig kan meget af det lavet via de medier der er til rådighed i dag, men den bedste samtale er den over en kop kaffe eller vand :) Krav eller forventninger til dig: At du er god til enten PHP eller ASP programmering eller hvad der end måtte være oppe i tiden, samt at du er seriøs omkring det du laver. Men for at det ikke skal blive alt for skræmmende, så start med at skriv en mail til mig, eller en PB via Amino.dk Mvh Peter |
Kære Ven
Jeg vil anbefale dig at læse denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/93236.aspx?PageIndex=1