Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har næstn kun læst negative historier om MLM, findes der overhovedet noget godt om det marked. er der nogen der har haft succes med denne form for forretning?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:03
Jeg må indrømme at jeg har rimelig god succes med det :)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:44
Utroligt at tråden ikke er på flere sider allerede. Måske skyldes det den forkerte placering?
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:18
Hej

Success er et ret sjovt begreb og det kan deffineres på mange måder og niveauer. Ligeledes er det svært at måle en success, da success er individuelt for mange mennesker. For nogen er success at tjene 1000 kr. mere om måneden, for andre er det en million.

Success kan være at få personlig udvikling, mere frihed, at møde nye mennesker osv osv.

Jeg synes min lille forretning er en success. Jeg har endnu ikke nået de mål jeg har sat, men jeg kan se at jeg er godt på vej. For hver gang jeg kan se en fremgang i min forretning, er det en succes - for mig! Og jo kortere der er mellem fremgangen jo mere success synes jeg, jeg har. At en af frynsegoderne så er en større bonuscheck hver måned er jo bare helt fantastisk.

Ikke alle mennesker starter i MLM for pengenes skyld - utroligt, men sandt! Men jeg synes det er en fantastisk success hver gang det lykkedes at hjælpe andre i forretningen, hver gang jeg kan se en kunde få positive resultater med et produkt, hver gang jeg kan se en downline tage nye skridt i retningen mod deres success.

At jeg i dag kan sige at jeg har stået foran næsten 600 mennesker og holdt et foredrag er for mig en kæmpe success jeg nok aldrig havde fået hvis jeg ikke var startet i en MLM-virksomhed. Successen i det er den personlige udvikling der fulgte med.

Så jo, jeg synes bestemt jeg har success med min forretning og med MLM.

At jeg i dag kan gå ud og købe mig en bedre garderobe eller forkæle min søn, også sidst på måneden (er studerende så pengene hænger ellers ikke på træerne) det er da success.

Men der er mere success at hente. Du bestemmer jo selv hvad dine kriterier for success er.

Forever

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:49
Kære zmalik

Ja, der findes nogle, som har succes med MLM

Jeg har stor succes med www.dublinetwork.com/3014 - det er markedsføringsselskabet bag http://my.dubli.com/871

Succes kan måles på mange ting. Jeg har stor glæde og gejst med arbejdet, idet jeg ser min forretning vokse hver dag. Dette giver selvfølgelig også en pæn indtjening.

E-handel vokser meget i disse år, derfor har konceptet fremtiden foran sig.

vh

Walther Richter

40164115

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)