Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De fedeste underbukser til dato, vil du være med?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I får svært ved at slå de her fra JBS :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:33

Mathias Nørgaard Vinther:

Vi er i gang med en markedsundersøgelse og det ser ud som om at det er som anskuet.

Okay men det er næppe det Nordeuropæiske marked, som undersøgelsen så er lavet for...

I forhold til Ed Hardy var min udmelding omkring dette ikke så hård som du måske har tolket det. Ed Hardy er gået konkurs i DK, så det er præcis det samme vi mener.

Ja konkurs kan jo tolkes, som både noget rart og noget skidt... I see the point (IRONI kan forekomme)

Nej Ed Hardy er ik gået konkurs i DK! Det tidligere agentur er gået konkurs, men der er et nyt. At du kaster om dig med informationer, som slet ik er sande er farligt!

Det kan godt være du har kendskab til Ed hardy undertøj sælger godt lige PT fordi folk skla bruge et par til at vise ved badebukse kanten, men jeg er efter den overbevisning at Ed Hardy er et ødelagt mærke. 400kr for et par Ed Hardy bokseshorts lever bestemt ikke op til prisen.

Jeg giver op... Det er godt nok længe siden, at der har været nogen så arrogante i en debat herinde... DU MENER, DU TROR, DIN OVERBEVISNING osv... Hva kan det bruges til, når det er kundernes valg, som er det vigtige!

IM OUT!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I forhold til Ed Hardy var min udmelding omkring dette ikke så hård som du måske har tolket det. Ed Hardy er gået konkurs i DK, så det er præcis det samme vi mener

Jeg vil gerne understrege, at der en væsentlig forskel på at skrive at et navngiven brand er gået konkurs eller om vi taler om det pågældende brands distributør. At sprede fejlagtige rygter kan blive en særdeles dyr oplevelse fra dig, hvis det pågældende brand blev opmærksomme på tråden.

Så skriv med omtanke.....

/Henrik

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 16:24

Jeg synes du er meget unfair i din beskrivelse af mig. Jeg svarer blot på din henvendelse, er ked af hvis den har ramt personligt. 

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 16:32

Hej Henrik

Det har overhovedet ikke været min mening at komme med fejlagtige rygter. Jeg ligger et indlæg ind i håb om at få hjælp. Fordi jeg så burger et enkelt ord som konkurs som jeg forholder mig til fordi det er den "historie" alle i min omgangskreds af leverandører etc. kender til.  Hvis der er en ny person som har overtaget distributionen ønsker vi vel alle ham/hende god vind fremover. Jeg finder det meget irrelevant for denne tråd og håber derfor den er lukket nu. 

Mvh Mathias Vinther

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:50

Det har overhovedet ikke været min mening at komme med fejlagtige rygter.

Hej Mathias,

Jeg ved, at det ikke har været din mening. Problemet er, at alle os der ikke bevæger os i branchen læser det skrevne ord. Google og andre søgemaskiner fanger heller ikke andet end det skrevne ord. Derfor det løftede øjebryn.

Håber at du finder den hjælp du søger - og ellers held og lykke med projektet.Yes

Mvh

Henrik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)