Sommeren er for alvor skudt godt i gang og i den anledning har jeg brug for noget hjælp til at finde en god tøjdesigner.
En person som kan være behjælpelig med design af fremtidens fedeste "must have" underbukser til herre. (i første omgang).
Hvis der er nogle af jer som ikke kan tegne underbukser men som istedet råder over nogle gode råd eller en god forbindelse til en leverandør - ville det være lige så super. :-)
Vi har stor ambitioner til større markedsandele, lokalt som internationalt.
Er markedet for underbukser ikke meget styret af mærkevarer? Björn Borg er ret stort for tiden, men også mærker som JBS, Hugo Boss, Armani, Ed Hardy etc?
Ukendte noname brands sælges jo i supermarkederne til en halvtredser....
Det er ikke for at skyde dit projekt ned - jeg vil bare sikre at du har tænkt det ordentligt igennem.
Er markedet for underbukser ikke meget styret af mærkevarer? Björn Borg er ret stort for tiden, men også mærker som JBS, Hugo Boss, Armani, Ed Hardy etc?
Der er nu plads nok til en ny spiller, det kræver dog designs ud af boxen, og en større tegnedreng, hvis man vil kæmpe med de store. Dertil kommer at kvaliteten skal være til UG, ellers dør projektet MEGET hurtigt!
WideEyes.dk & AAimport.dk:
Ukendte noname brands sælges jo i supermarkederne til en halvtredser....
Oftest er de noname brands i supermarkederne produceret af JBS, bare i private label regi ;D
Jeg kan sagtens se hvad du mener når du skriver og rejser spørgsmålet omkring at markedet er overtaget af mærkevarerne. Jeg vil dog mene efter nogle års erfaring med b.la. salg af Boss og Armani underbukser, at dette kunne være en god mulighed. Vi mangler alle underbukser, men som jeg ser det er Björn Borg væk for den målgruppe vi gerne vil ramme. Björn Borg ligger jo udelukkende på de lave hylder så en 12-14 årige ikke har problemer med at nå dem. Desuden finder jeg ikke prisen ordentlig sammenlignet med fx. armani. Ed hardy er gået konkurs og deres underbukser er helt forkert i pris.
Hvis vi kan ramme de gode butikker med fantastiske underbukser mm., med en god DB. Jeg er placeret i et netværk med gode muligheder for rigtig billig PR.
Men mange tak for din email, det er helt sikkert noget man skal tænke over. :-)
Björn Borg ligger jo udelukkende på de lave hylder så en 12-14 årige ikke har problemer med at nå dem.
Måske i skulle starte med en markedsundersøgelse først, da noget tyder på, at I slet ik har styr på de enkelte brands kundegrupper...
Mathias Nørgaard Vinther:
Ed hardy er gået konkurs og deres underbukser er helt forkert i pris.
Hva er de? Det var da noget af en påstand at smide ud, som intet har på sig... At distributøren i DK er gået på røven, har intet med Ed Hardy, som mærke at gøre! Desuden sælger Ed Hardy underwear mega godt, om du kan lide prisen eller ej!
Vi er i gang med en markedsundersøgelse og det ser ud som om at det er som anskuet. I forhold til Ed Hardy var min udmelding omkring dette ikke så hård som du måske har tolket det. Ed Hardy er gået konkurs i DK, så det er præcis det samme vi mener. Det kan godt være du har kendskab til Ed hardy undertøj sælger godt lige PT fordi folk skla bruge et par til at vise ved badebukse kanten, men jeg er efter den overbevisning at Ed Hardy er et ødelagt mærke. 400kr for et par Ed Hardy bokseshorts lever bestemt ikke op til prisen.
Jeg er glad for din ærlighed omkring dette oplæg men der ingen grund til at diskuterre disse ting her. :-)