Hej Johnny.
Jeg er ked af at høre om dine dårlige erfaringer med bogholdere. Men langt hen ad vejen får man nok det man betaler for!
Jeg ved godt at der er mange revisorer og bogholdere, der bare indtaster bilagene afstemmer kontiene og opstiller regnskabet og så er det, det.
men hos os gør vi en forskel. Vi rådgiver kunden løbende. Så snart vi kan se at indtjeningen går den forkerte vej, fortæller vi kunden om det, og ikke mindst kommer vi med råd om hvad han/hun skal gøre for at rette op på den uheldige udvikling. Vi bogfører også bilagene løbende, online, således at kunden kan følge sit regnskab helt online, som var det ham selv der sad og indtastede bilagene. Vi tar også af eget iniativ kontakt til kunden hvis vi kan se at han mangler en forsikring, skal ahve omlagt et lån eller forhandlet renten ned. Vi "sparker til kunden" når vi kan se at han er for langsom med at fakturere og rykke sine debitorer osv og osv.
Jeg ved at vi er ikke det ene ste regnskabsfirma der arbejder på den måde.
Vi koster måske lidt mere, men gir også meget mere værdi til kunden!
Du kunne komme til et af vore info møder i efteråret, eller deltage på vores 1 dages bogførings kursus så vil du
ved selvsyn erfare at vi har ekspertisen.
www.Nr1-Okonomikontoret.dk
De bedste hilsener
Anders Mikkelsen
Nr1