Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi lukker sgu butikken i 4 dage...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:26

Har godt set det. Det er åbenbart en meget seriøs sag at købe frimærker.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:55

Så må man da kunne sende breve uden frimærker i denne periode. Hmm

Allan.:
...og kræver ovenikøbet at du anvender digital signatur

Jamen er den digitale signatur ikke på vej ud, for at blive erstattet af NemID?
Nå, men det har PD nok ikke opdaget.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:03

Knud S.:

Så må man da kunne sende breve uden frimærker i denne periode. Hmm

Allan.:
...og kræver ovenikøbet at du anvender digital signatur

Jamen er den digitale signatur ikke på vej ud, for at blive erstattet af NemID?
Nå, men det har PD nok ikke opdaget.

Post Danmark er altid et par skridt bagud.

Det skulle faktisk ikke undre mig at de tror at det er den 1. April i dag og prøvede at være lidt morsomme.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:11

Allan.:

...og kræver ovenikøbet at du anvender digital signatur hvis du vil handle hos os.

Så har man sgu monopol hva :-)
Jeg må vist til at sætte 11 stk. 50-øres frimærker på mine breve de næste par dage, når nu Post DK ikke vil levere.

http://www.stamps.postdanmark.dk/stamps-closed.html

Ja.. og så meldigen at breve snart koster 8 kroner .. alt det gør at vi starter med at sende PDF faktura pr. mail meget snart.

Vil ikke vide hvad de mister i omsætning på sådan nogle numre. Det er lige før de prøver og konkurere om prisen "dårligste servicevirksomhed". Bare lidt synd for postbudene som jo nok skal høre en del negative komentarer.

Mvh

Markus

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:12

Nå, men måske er de så i det mindste til at få fat på. De to gange jeg har ringet til dem, kunne jeg ikke få fat på en medarbejder, fordi "telefonen er lukket mellem kl. 12 og 13" og anden gang fordi "vores medarbejdere er på kursus, og der kan derfor være lang svartid" - ja, jeg kom aldrig gennem.

Post Danmark... Tongue Tied

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 17:36

Markus:
Ja.. og så meldigen at breve snart koster 8 kroner .. alt det gør at vi starter med at sende PDF faktura pr. mail meget snart.

Her i firmaet har vi længe kun sendt fakturaer pr. mail, hvis de da ikke er vedlagt varerne, og det fungere faktisk udmærket. Så PD kan beholde deres frimærker for dem selv.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:40

Knud S.:

Markus:

Her i firmaet har vi længe kun sendt fakturaer pr. mail, hvis de da ikke er vedlagt varerne, og det fungere faktisk udmærket. Så PD kan beholde deres frimærker for dem selv.

Indtil videre har vi kun sendt PDF hvis kunden aktiv spurgte os om det. Men det er snart slut :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 17:44

Jeg hader postdanmark! Deres serviceniveau er = elendigt og ikke eksisterende... 

Hvis jeg skal sende breve eller pakker så bruger jeg bud! Så ved jeg de når frem samme dag og ja det koster en del mere men jeg har efterhånden mistet så megen post via postdanmark at det er blevet dyrere for mig at tage risikoen med postdanmark end at bruge et bud!

thats my 2cents...

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 17:55

Markus:
Indtil videre har vi kun sendt PDF hvis kunden aktiv spurgte os om det. Men det er snart slut :)

Jeg har ikke fået en eneste negativ bemærkning eller klage over fakturaer, som er tilsendt via mail.
Enkelte har spurgt om hvorfor, og de har fået det svar - som oven i købet er den rigtige begrundelse - at det er for at holde vores omkostninger nede. Jeg sparer jo både porto, papir og kuverter, tilmed at jeg altid har en elektronisk kopi af den tilsendte.

Generelt, så søger jeg at undgå brug af papir og printer, hvor det overhovedet er muligt.

Der er godt nok ikke mange mapper på hylden mere, men til gengæld er jeg meget opmærksom på at tage backup. - Det sker automatisk hver dag til en ekstern server. Så kan det vel ikke gå helt galt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)