Hej derude. jeg har brug for en der kan lave prints af serienumre til at sætte fast i kufferter og tasker. nogen ideer til hvilket materiale man kan bruge? det skal sidde fast.. virkelig fast. jeg skal bruge en der kan levere dette til mig. hvis muligt vil jeg gerne modtage tilbud på sort/hvis print og også på sort/hvis men med farvelogo.
på forhånd 1000 tak for hjælpne :)
Mvh Emil |
Vi laver ret mange serienummer-mærker, men det er typisk til elektronikbranchen og tilsvarende steder hvor man producerer en eller anden form for "hardware" som har skal have serienumre.
Vi bl.a. en kunde som producerer kuvøser (til spædbørn) og de får lavet serienummer-mærker hvor der er lagt en speciel laminat over inden vi stanser dem ud. Trykket er normalt vandfast, men det kan ikke holde til de kraftige desinficerende midler som kuvøserne bliver aftørret med. Derfor er der så lagt denne laminat over som kan holde til det meste. Det er den samme type vi bruger til mærkerne vi laver til fly-inventar.
Selve klæberen på bagsiden af mærkerne er en acrylklæber og er det kraftigste vi har. Den hærder op over et par dage. Så hvis du prøver at tage mærket af lige efter du har sat det på, så er det lettere at få af end et par dage senere.
Så det vil være mit bedste bud på nogle meget holdbare mærker. Men hvor godt de klæber fast på dine kufferter og tasker kommer an på hvordan overfladen er.
Nummer-serien kan vi dataflette f.eks. fra et Excel-ark, således at hvert mærke bliver unikt.
Du kan læse lidt mere om klistermærker på vores hjemmeside under tryk / klistermærker .
Ellers er du selvfølgelig velkommen til at ringe til MediaMouse eller sende mig en mail på jesper snabelA mediamouse.dk
/Jesper