Hejsa Jeg driver www.jagtoasen.com i denne forbindelse vil vi markedsføre os i sverige, og har dermed et problem som vi håber vi kan finde hjælp til herinde, er det muligt at lave en eller anden ting der kan oversætte vores hjemmeside til svensk uden at skulle oprette og vedligeholde en dansk og en svensk hemmeside...? I samme forbindelse søger vi oplysninger om svenske link kataloger for at hjælpe med markedsføringen af hjemmesiden i sverige.
På forhånd tak til alle. |
Torben Jensen:er det muligt at lave en eller anden ting der kan oversætte vores hjemmeside til svensk uden at skulle oprette og vedligeholde en dansk og en svensk hemmeside...?
Jo, det skulle nok kunne lade sig gøre. Men tror du ikke det vil være besværet værd, at gøre det ordentligt? Det må kunne lade sig gøre, at finde en svensk oversætter/tekstforfatter, uden det behøver være et projekt af bibelske proportioner....og så får I jo glæden af at få et konkurrencedygtigt site :)
Men hvis du insisterer på at springe over hvor gærdet er lavest. Så vil jeg foreslå dig at holde dig udelukkende til at oversætte priserne. Det burde du kunne gøre automatisk, uden det går udover det sproglige*. For jeg tror det vil være langt nemmere, at få succes i sverige på den måde, end ved hjælp af en eller anden håbløs automatisk oversættelse af teksten.
Der er naturligvis intet galt i at integrere en svensk version i jeres eksisterende site.... Men det med automatisk oversættelse ville jeg holde mig langt fra, hvis jeg var dig.
Det eneste rigtige er at gøre det rigtigt ;)
* En svensk oversættelse af brugerbetingelser osv. kommer du nok ikke udenom. Men det er jo engangs-opgaver.