Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk oversættelse til side lavet i wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg driver www.jagtoasen.com i denne forbindelse vil vi markedsføre os i sverige, og har dermed et problem som vi håber vi kan finde hjælp til herinde, er det muligt at lave en eller anden ting der kan oversætte vores hjemmeside til svensk uden at skulle oprette og vedligeholde en dansk og en svensk hemmeside...?

I samme forbindelse søger vi oplysninger om svenske link kataloger for at hjælpe med markedsføringen af hjemmesiden i sverige.

På forhånd tak til alle.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:42

Torben Jensen:
er det muligt at lave en eller anden ting der kan oversætte vores hjemmeside til svensk uden at skulle oprette og vedligeholde en dansk og en svensk hemmeside...?

Jo, det skulle nok kunne lade sig gøre. Men tror du ikke det vil være besværet værd, at gøre det ordentligt? Det må kunne lade sig gøre, at finde en svensk oversætter/tekstforfatter, uden det behøver være et projekt af bibelske proportioner....og så får I jo glæden af at få et konkurrencedygtigt site :)

Men hvis du insisterer på at springe over hvor gærdet er lavest. Så vil jeg foreslå dig at holde dig udelukkende til at oversætte priserne. Det burde du kunne gøre automatisk, uden det går udover det sproglige*. For jeg tror det vil være langt nemmere, at få succes i sverige på den måde, end ved hjælp af en eller anden håbløs automatisk oversættelse af teksten.

Der er naturligvis intet galt i at integrere en svensk version i jeres eksisterende site.... Men det med automatisk oversættelse ville jeg holde mig langt fra, hvis jeg var dig.

Det eneste rigtige er at gøre det rigtigt ;)

* En svensk oversættelse af brugerbetingelser osv. kommer du nok ikke udenom. Men det er jo engangs-opgaver.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:18

Torben Jensen:

Hejsa

Jeg driver www.jagtoasen.com i denne forbindelse vil vi markedsføre os i sverige, og har dermed et problem som vi håber vi kan finde hjælp til herinde, er det muligt at lave en eller anden ting der kan oversætte vores hjemmeside til svensk uden at skulle oprette og vedligeholde en dansk og en svensk hemmeside...?

I samme forbindelse søger vi oplysninger om svenske link kataloger for at hjælpe med markedsføringen af hjemmesiden i sverige.

På forhånd tak til alle.

Som allerede nævnt herover så er det helt sikkert at man ikke kan komme til succes nemt ved at have en automatisk oversættelse af sin side på svensk. Der er ingen nemme genveje til at drive en forretning i sverige. Vil man have succes på det svenske marked er det helt sikkert at man skal have nogle ordentlige tekster. Man skal have en ordentlig tilgang til svenske kunder. Man skal have sat sig ind hvad der sker på det svenske online marked. Allerhelst skal man have en svensk adresse og et svensk telefonnummer med mere.

Jeg er ked af at sige det men det er ikke bare at kopiere sit danske site til svensk. Sådan fungerer det ikke. Jeg kan sige det her med sikkerhed da vi har hjulpet flere igang i sverige. Det er ikke en nem og ligetil opgave! Det ville være nemmere med norge... De er glade for danskere og danske sites.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Vodskov
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:45

Hejsa

Jeg er naturligvis ikke ude på at lave en lappeløsning, jeg vil have en prof udgave af vores danske hjemmeside, vi ligger allerede på side 1 via google på ätelkamera, på side 2 på viltkamera og på side 2 på åtelkamera, så vi ved alt om hvad der rører sig på det svenske marked omkring vores speciale og bruger en meget stor del af vores fritid i sverige og har gort det gennem rigtig mange år( 22 år).

Men jeg har bare set et hav af sider hvor man på det danske site kan vælge engelsk, svensk version osv, jeg ved naturligvis ikke hvordan dette er skruet sammen og om det er en svensk udgave man blot redirecter til eller hvad man gør, selve oversættelsen skal naturligvis laves 100% korrekt.

Men personen til at lave denne oversætning mangler vi  ikke før jeg ved hvordan jeg skal løse problemet med den rigtige opsætning for at vi ikke kommer til at ligne en discount udgave af en dansk hemmeside.

Jeg er meget modtagelig for gode råd og anbefalinger til personer der kan løse denne opgave til den rigtige pris.

Mvh

Torben

www.jagtoasen.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)