Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du vise mig den webshop som du syntes er designmæssigt flottest, har den bedste SEO og er mest funktionel?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Johnny Kan du akivere PB

.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:16

Fama:

Lundsby:
Nu hvor der alligevel gik salg i tråden vil jeg da endelig ikke stå tilbage.

Og I er ligeglade med hvad der skal sælges i shoppen eller andre "detaljer"?

Ja, så længe det der sælges ikke er ulovligt eller moralsk anstødeligt, så har vi ikke noget imod at lave en shop til.

Normalt med denne her slags designpakker, er det egentligt kun designeren der snakker med kunden, for at afklarer hvordan målgruppen skal rammes og lidt om hvad der sælger og ikke sælger rent designmæssigt.

Udover designpakker så laver vi også en del lidt større e-handelsprojekter, ligenu sidder jeg selv med to nye shops en til lidt over 100k og en anden til omkring 20k, derudover har jeg også shop udvidelser til omkring 70-80K. To af de andre i firmaet knokler på en anden shop, hvor opgaven er flere millioner stor.

Vi er nogle relativt dyre drenge (men billige i forhold til hvad man får :-) ), så hvor meget vi dukker ned i detajler afhænger i høj grad af størrelsen af budgettet. Der skal jo være fornuft i det både for dem og os.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:40

Lundsby:

Nu hvor der alligevel gik salg i tråden vil jeg da endelig ikke stå tilbage.

5.995,- for en køreklar professionel CloudSprout webshop

Prisen er inkl. hosting og betalingsgateway første år og du skal bare fylde produkter og tekster ind.

Se mere på: http://www.cloudsprout.dk :-)

Lundsby, kan du vise et par eksempler på hvordan en shop til de penge kan se ud og hvad den kan indeholde..?

xxx

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Magnussen:
Jeg søger lige nu efter en ny webshop som jeg kan købe, som et CMS, der har en god SEO indbygget, har gode skabeloner så det er nemt, at få lavet et flot "dræber" design

Hej Johnny

Når det kommer til valg af shopsystem så kommer det helt an på dine egne interesser og erfaringer. Men du kan da få mine personlige erfaringer, som jo nok er farvet af mit eget valg :-)

Da jeg selv valgte system var det vigtigt for mig at jeg både havde friheden til selv at pille ved opsætning, design, SEO etc. Endvidere synes jeg det er en styrke hvis man kan købe standard tillægsmoduler, således at man slipper for at betale en programmør dyre timer for at opfinde den dybe tallerken. Endvidere var det vigtigt for mig, at hvis jeg kontakter en programmør, så er jeg ikke tvunget til at bruge ham/hende fremover, men at jeg har valgfriheden til at vælge en anden samarbejdspartner i fremtiden.

Til min egen shop hvor jeg sælger LED spots og LED lommelygter, valgte jeg Magento. Om jeg er endt med et vellykket resultatet ved jeg ikke, da jeg har rodet så meget med den, at jeg ikke kan se på den med neutrale øjne. Men den ligger nok hverken i toppen eller i bunden når det kommer til wauw-effekten? :-)

Mit valg skyldes at:

1. Det er gratis
2. Der findes mange standard templates på nettet
3. Det er relativt let at få sat en standard webshop op. Søger du "wauw-effekten" skal du nok have en programmør/designer indover afhængig af dine egne It-evner.
4. Der er mange programøre der har erfaring med Magento, så det er let at finde en god pris, hvis der er noget som du ikke selv ønsker at rode med
5. På SEO siden synes jeg at man har god kontrol over alle sider. Både mhp meta titles, meta description, samt indsættelse af noindex, nofollow etc.

Endelig er Magento integreret med Google Optimizer scripts, så det er meget let at komme i gang med at A/B-teste på din shop. 

Når det kommer til andre shop-systemer må jeg være dig svar skyldig da jeg ikke kender dem. Men synes ofte at når man høre noget negativt, så er det primært på SEO delen at folk føler de er låste i deres muligheder!

Prøv evt at læse denne trådhttp://www.amino.dk/forums/p/93429/611839.aspx#611839

Johnny Magnussen:
Jeg havde håbet på at der var flere "neutrale" Aminoer som ville komme med egne erfaringer

Jeg forstår godt din kommentar - men et sted som Amino vil der helt naturligt sidde mange der er klar til at byde ind på så en opgave. Det skaber en naturlig konkurrence som er godt for dig som potentiel kunde, men jeg synes nu også at jeg får meget ud af at følge med i nogle af de diskussioner, som der opstår. Det skyldes at konkurrenter som oftest er gode til at gå hinanden på klingen og derved får man belyst nogle områder man ikke selv var opmærksom på.

Endelig synes jeg at måden hvorpå en person der repræsentere en virksomhed er guld værd. For hvis det er en person der generelt sviner andre til på en dårlig måde, så er det ikke en jeg har lyst til at indgå et samarbejde med. Modsat findes der mange herinde som er utrolige venlige til at give gode råd og debattere på en sober måde, og det giver mig interesse i at kontakte disse personer, såfremt jeg måtte få brug for deres kompetence.

God vind med dit valg :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:32

Hej Pjedsted

PJEDSTED:
Lundsby, kan du vise et par eksempler på hvordan en shop til de penge kan se ud og hvad den kan indeholde..?

Selvfølgeligt, her er et par eksempler:

- http://www.eventyrhaver.dk
- http://www.lauraamalie.dk
- http://www.fashionfactory.dk

Den sidste FashionFactory er lidt speciel for her har kunden løbende selv lavet en god del tilretninger, så den konverterer bedre. Det er en unik feature for vores system, at man som kunden selv kan ændre sidens design, uden at indblande programmører eller selv begynde at bøvle med kodesprog, browserforskelle etc.

Jeg synes selv alle tre shops, er super gode men det er ikke bare designeren og vores teknologi, der har været gode. Resultaterne afhænger også i høj grad af kunden, som i alle de nævnte tilfælde har lagt en kæmpe arbejdsindsats, med at lave indholdet, markedsføring etc.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:51

Mit totalt neutrale bud på en rigtig fed shop ville nok være www.hardcasa.dk. Jeg ved ikke om det, at jeg også synes at de har nogle mega fede varer har påvirket mig lidt, men bedøm selv ;-)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:10

Personligt er jeg en stor fan af hvad drengene ovre hos e-tasker.dk har fået strikket sammen. Forsiden kunne bestemt godt være lavet bedre og jeg synes navigationen er lidt for mørk, men overall er det en af de webshops, som jeg synes fungerer rigtig godt med både design og funktioner. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:17

Jeg mener denne shop som som handler med køkkenknive er rigtig flot, funktionel og nem at overskue. Er bygget i Magento.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
ligenu sidder jeg selv med to nye shops en til lidt over 100k og en anden til omkring 20k, derudover har jeg også shop udvidelser til omkring 70-80K. To af de andre i firmaet knokler på en anden shop, hvor opgaven er flere millioner stor.

Og hvordan ved du at trådstarter ikke har behov for en løsning til "lidt over 100k"? Eller tager du bare røven på dine andre kunder? ;)

Nej, spøg til side.... Jeg tror naturligvis ikke du tager røven på folk. Men din og Rasmus' udmelding provokerede mig bare lidt.... Nu bliver det måske lidt højtragende.... men jeg har virkeligt et problem med den måde man i "branchen" går til kunderne.... Der er ikke skyggen af respekt! Det er sgu, i mange tilfælde, folks liv det her handler om.... og så synes jeg det er ret usmageligt, at man bare sådan uden videre knalder en eller anden discount-pris ud, med jack shit af viden om kundens produkter og behov....

Det er måske lidt hårdt, at udpege lige dig og Rasmus i den forbindelse.... Men det er som sagt en adfærd, der provokerer mig.... Så tag det som et lille principielt pip istedet for et personligt angreb :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 5 (47 indlæg)