Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du vise mig den webshop som du syntes er designmæssigt flottest, har den bedste SEO og er mest funktionel?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Og hvordan ved du at trådstarter ikke har behov for en løsning til "lidt over 100k"? Eller tager du bare røven på dine andre kunder? ;)

Tværtimod så er jeg ret sikker på, at trådstarter sagtens kunne 100k hos os og at det ville være en fornuftig investering. Det er bare ikke mit indtryk at det er det umiddelbare budget!

Fama:
Nej, spøg til side.... Jeg tror naturligvis ikke du tager røven på folk. Men din og Rasmus' udmelding provokerede mig bare lidt.... Nu bliver det måske lidt højtragende.... men jeg har virkeligt et problem med den måde man i "branchen" går til kunderne.... Der er ikke skyggen af respekt! Det er sgu, i mange tilfælde, folks liv det her handler om....

Nu taler vi investeringer på 6k-10k, det er der næppe nogle der dør af :-) Det er ikke nogen tvivl om, at Amino markedet for webshops og sites er utroligt prisfølsomt, så det bliver selvfølgeligt også det vi som leverandører slår på. Det er der egentligt ikke et udtryk som manglende respekt, snarere tværtimod.

Hvis man ser det fra kundens synspunkt, er det faktisk også det optimale, hvis man ikke erfaring med e-handel, så gælder det om hurtigst og billigst muligt at komme i markedet og finde ud af hvad der sælger og hvad der ikke sælger.

Noget af det værste man kan gøre (medmindre det er absolut nødvendigt) er at sætte sig ned, uden e-handels erfaring og selv skrive en kravspecifikation, og så få en eller anden teknikker til at bygge den. Det går næsten altid galt. Med en shop der sælger nada og alle pengene er brugt.

Så alt-i-alt tror jeg sådan set, at situationen er relativ optimal for begge parter. Kunden starter med en lille investering og lærer en masse. Når de vil udvide og ændre, gør de det enten selv via vores drag-n-drop interface eller de for os til, at udvikle noget speciel funktionalitet til dem.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:44

Hej Johnny,

Kanon godt emne!

Jeg kan anbefale og designe en unik webshop til dig ved www.dandomain.dk - har selv et par webshops ved dem, og de yder en rigtig god service, og opfylder alle de krav du har oplyst.

dbh,

Morten Dal 

Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Fra  SponsorCar A/S Skrevet kl. 22:43

Hej Morten,

Kan du sende et par links til de shops som du har lavet på dandomaine løsninger?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:54

Lundsby:
Nu taler vi investeringer på 6k-10k, det er der næppe nogle der dør af :-) Det er ikke nogen tvivl om, at Amino markedet for webshops og sites er utroligt prisfølsomt, så det bliver selvfølgeligt også det vi som leverandører slår på. Det er der egentligt ikke et udtryk som manglende respekt, snarere tværtimod.

Det er klart en investering på 5-10k i de fleste tilfælde vil kunne betegnes som mindre. Men investeringen i en webshop er jo hvad der skal bære alle øvrige investeringer.... Alt hvad du smider i AdWords, varelager osv. osv. kan, i yderste konsekvens, være spildt, hvis salgskanalen ikke er korrekt optimeret i forhold til det. Der jeg vil hen er bare at udbydere af selve shop-delen faktisk bærer et større ansvar end "5k er der ingen der dør af"....og det ansvar skal man fandme lede længe efter nogen, der vil stå ved i deres tilbudsgivning.

Lundsby:
Hvis man ser det fra kundens synspunkt, er det faktisk også det optimale, hvis man ikke erfaring med e-handel, så gælder det om hurtigst og billigst muligt at komme i markedet og finde ud af hvad der sælger og hvad der ikke sælger.

Hvis man ingen erfaring har med ehandel så handler det om at finde en leverandør, der kan tilføre den manglende erfaring.... At man bare skal knalde en biks op og så ellers prøve sig frem mener jeg ærligt talt er noget fis.... Man må som minimum kunne forvente noget modspil fra leverandøren af shoppen - hvadenten vi taler design eller teknik. Og ser man på de shops, Aminoerne beder om feedback på herinde er det kraftedme tydeligt, at det modspil og den erfaring er alt andet end en selvfølge.

Jeg siger ikke at alle udbydere skal kunne tilbyde et 110% skræddersyet produkt, der bare konverterer røven ud af bukserne på alt andet. Men jeg synes sgu den der "one size fits all" holdning, der hærger, er ekstremt beklagelig.... Hvis jeg skal sætte det lidt på spidsen så mener jeg ganske enkelt ikke man kan få et tilfredsstillende produkt for 6k, hvis man ikke selv har nogen erfaring med ehandel. Men derfor er der da intet galt i at tilbyde en komplet shopløsning til 6k eller mindre for den sags skyld.... Det jeg bare savner er at man har nosser til at melde klart ud: Det her er et hyldeprodukt og der skal med alt sandsynlighed lægges meget udvikling i hvis det skal bruges professionelt.

Lundsby:
Så alt-i-alt tror jeg sådan set, at situationen er relativ optimal for begge parter. Kunden starter med en lille investering og lærer en masse. Når de vil udvide og ændre, gør de det enten selv via vores drag-n-drop interface eller de for os til, at udvikle noget speciel funktionalitet til dem.

Jamen jeg er da også sikker på både du og Rasmus tilbyder nogle fantastiske produkter... Som sagt er det nok også lige groft nok, at hive fat i lige præcis jer to. Så tag det ikke som et personligt angreb.

Det handler mere om at få skabt lidt debat om et område, jeg i den grad mener fortjener at blive debatteret. For jeg mener oprigtigt, at der er nogle strømninger, der mere eller mindre direkte skader nye ekøbmænd. Bare se på de webshops folk beder om feedback på herinde.... Det er skræmmende, hvor mange helt basale fejl en rigtigt stor del af dem deler.... F.eks. sådan noget så indlysende som at det nok er en meget god idé, at vise folk nogle produkter, hvis man gerne vil have de skal købe dem.... Det er logik for burhøns, men alligevel noget en helvedes masse "webudviklere" er lykkeligt uvidende om.... Og det tillader jeg mig så, i alt ydmyghed, at spore tilbage til den der "Op i røven med hvad du skal sælge og til hvem.... Bare stik mig 5k, så skal jeg sgu nok banke en shop sammen til dig" :)

P.S. Det kan godt være man skulle have startet en seperat tråd om det her.... Og det vil jeg da også gøre, hvis der ikke er en anden, der gør det først. Men nu blev jeg lige grebet af indholdet i denne tråd....og så kan det jo være trådstarter også har fået noget brugbart ud af den her principielle diskussion.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:34

Fama:
Det er klart en investering på 5-10k i de fleste tilfælde vil kunne betegnes som mindre. Men investeringen i en webshop er jo hvad der skal bære alle øvrige investeringer.... Alt hvad du smider i AdWords, varelager osv. osv. kan, i yderste konsekvens, være spildt, hvis salgskanalen ikke er korrekt optimeret i forhold til det. Der jeg vil hen er bare at udbydere af selve shop-delen faktisk bærer et større ansvar end "5k er der ingen der dør af"....og det ansvar skal man fandme lede længe efter nogen, der vil stå ved i deres tilbudsgivning.

Næh, det gør vi tit, men vi har også så meget føling med virkeligheden, at vi ikke tilbyder en iværksætter med et samlet budget der er under 30k, udvikling og rådgivning til flere hundrede tusind.

Fama:
Hvis man ingen erfaring har med ehandel så handler det om at finde en leverandør, der kan tilføre den manglende erfaring.... At man bare skal knalde en biks op og så ellers prøve sig frem mener jeg ærligt talt er noget fis....

Du undervurdere kraftigt iværksætterne, jeg har set rigtigt mange eksempler på e-købmænd der er startet ud med små løsninger, og har prøvet sig til succes, både blandt vores egne kunder og blandt aminoer generelt.

Det handler lidt om at forstå iværksætternes situation, du fleste nystartede er i en situation, hvor de har meget tid og relativt få penge, så det handler om at tilbyde dem en løsning, hvor de kan gøre så meget af arbejdet selv, som det er muligt. Så kan det godt være at de sagtens kunne havde gavn, af en masse rådgivningstimer, men det nytter bare ikke når der ikke er råd til det, så henviser vi dem tilgengæld til bøger og sites om emnet, og så må de selv læse op.

Fama:
Jeg siger ikke at alle udbydere skal kunne tilbyde et 110% skræddersyet produkt, der bare konverterer røven ud af bukserne på alt andet. Men jeg synes sgu den der "one size fits all" holdning, der hærger, er ekstremt beklagelig....

Hvem søren har bildt dig ind, at der er en sammenhæng imellem hvor skræddersyet en shop er og hvor godt den konverterer. Du skulle på at læse "Don't make me think" af Steve Krug. Brugervenlighed/Konverterings optimering handler i høj grad om at få shoppen så indlysende og ensartet som muligt, så navigation i den føles nem og naturlig.
Hver gang du skræddersyr og laver noget nyt og unikt, løber du en kæmpe risiko som man faktisk burde sætte en brugertest af til at afklarer. Så "one-size-fits-all" indtil du har nok viden til at vide hvad du skal skræddersy.

Jeg kan godt lidt forstå din holdning, jeg ville også ønske at specielt de små kunder, havde flere penge til deres projekter, så vi kunne bruge meget mere tid på dem, men sådan er verden bare ikke!

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 01:00

Lundsby:
Næh, det gør vi tit, men vi har også så meget føling med virkeligheden, at vi ikke tilbyder en iværksætter med et samlet budget der er under 30k, udvikling og rådgivning til flere hundrede tusind.

Jamen det siger jeg jo heller ikke... Det skal som sagt ikke tages personligt.... Jeg tog bare udgangspunkt i dit og Rasmus' indlæg.... Og det var som sagt muligvis en anelse unfair.... I spillede bare lidt med i en tone, som i lang tid har irriteret mig. Derfor for jeg til tasterne... Men som sagt - det er for så vidt ikke et personligt angreb mod hverken dig eller dit produkt. Det er mere en generel observation, jeg så følte mig provokeret til at gøre :)

Lundsby:
Du undervurdere kraftigt iværksætterne, jeg har set rigtigt mange eksempler på e-købmænd der er startet ud med små løsninger, og har prøvet sig til succes, både blandt vores egne kunder og blandt aminoer generelt.

Jamen tillykke med det.... Men med hånden på hjertet... Så har du givetvis også set en helvedes masse forsøge sig frem og fejle.

Det er ikke fordi jeg siger det er umuligt, at prøve sig frem.... Men at fremstille det som en holdbar metode, at starte helt uden nogen som helst viden (ej heller fra udbyderen af ens shopløsning) vil jeg betegne som dybt naiv (hvis jeg skal opføre mig pænt).

Lundsby:
Det handler lidt om at forstå iværksætternes situation, du fleste nystartede er i en situation, hvor de har meget tid og relativt få penge, så det handler om at tilbyde dem en løsning, hvor de kan gøre så meget af arbejdet selv, som det er muligt. Så kan det godt være at de sagtens kunne havde gavn, af en masse rådgivningstimer, men det nytter bare ikke når der ikke er råd til det, så henviser vi dem tilgengæld til bøger og sites om emnet, og så må de selv læse op.

Jamen det er da også helt fint.... Min anke er bare at man ikke er helt up front med hvad det her handler om.... Kig dog for pokker på dit eget tilbud i denne tråd. Du tilbyder en shopløsning, for små 6k, hvor man, med dit eget (eller teknisk set Rasmus') usagn, bare skal losse varer og tekster ind.... Det synes jeg måske er at oversimplificere tingene lidt.... Bevares...der bliver ikke lovet noget... Men jeg synes ikke det er at strække den, at tolke dit tilbud som en påstand om at bare du smider 6k her og så i øvrigt finder nogle produkter og skriver lidt tekster, så er den hellige grav velforvaret.... Men sådan hænger verden jo ikke sammen.... Der skal tages højde for både produkt og målgruppe, også i designet af webshoppen.... Hvilket jo hurtigt kan få prisen til at være en heeeeeelt anden, såfremt opgaven skal løses tilfredsstillende.

Jeg vil ihvertfald mene det er en noget vovet påstand, at sige man kan knalde en fungerende webshop op for 6k uden at vide en fløjtende fis om hverken produkter, målgruppe eller indehaverens evner.... Jeg har ihvertfald umådeligt svært ved at tro man kan lave en webshop, der fortjener betegnelsen "fungerende", for 6k....hvis vi (for diskussionens skyld) antager der skal sælges luksusbiler til de arabiske lande :)

Lundsby:
Hvem søren har bildt dig ind, at der er en sammenhæng imellem hvor skræddersyet en shop er og hvor godt den konverterer. Du skulle på at læse "Don't make me think" af Steve Krug. Brugervenlighed/Konverterings optimering handler i høj grad om at få shoppen så indlysende og ensartet som muligt, så navigation i den føles nem og naturlig.

Det har jeg skam aldrig påstået.... Men jeg vil dog mene der er forskel på at sælge privatfly til russiske olimiliardærer og tevarmere til nordjyske husmødre....

Så det handler ikke om at alt partout skal være skræddersyet og koste en bondegård.

Lundsby:
Hver gang du skræddersyr og laver noget nyt og unikt, løber du en kæmpe risiko som man faktisk burde sætte en brugertest af til at afklarer. Så "one-size-fits-all" indtil du har nok viden til at vide hvad du skal skræddersy.

Jamen det er vi da helt enige om.... Som sagt handler det heller ikke om at man bare må og skal skræddersy alt... Min anke er sådan set bare at den modsatte pol altså heller ikke holder... Man kan ikke løse alle opgaver med et eller andet hyldeprodukt.... Der er forskellige kunder, med forskellige produkter, behov og målgrupper....

Lundsby:
Jeg kan godt lidt forstå din holdning, jeg ville også ønske at specielt de små kunder, havde flere penge til deres projekter, så vi kunne bruge meget mere tid på dem, men sådan er verden bare ikke!

Jeg siger ikke folk skal bruge flere penge... Jeg siger bare det ville være rart, hvis webudviklerne var lidt mere ærlige og ikke bare fyrede tilbud af i blinde.... som f.eks. at lave en webshop til en fast pris uden at kende det mindste til produkter osv....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 01:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fama:
Jeg siger ikke folk skal bruge flere penge... Jeg siger bare det ville være rart, hvis webudviklerne var lidt mere ærlige og ikke bare fyrede tilbud af i blinde.... som f.eks. at lave en webshop til en fast pris uden at kende det mindste til produkter osv...

Det er desværre en uhyggelig trend, som egentlig synes at være startet herinde. En priskrig på webudvikling som slet ikke har fundament i virkeligheden. Jeg er helt enig med dig i, at det kunne være fedt hvis folk var mere realistiske.

Jeg er personligt også gået hårdt ind i min niche. Jeg sælger min arbejdskraft på kanten af hvad jeg egentlig burde, men jeg går aldrig på kompromis med kvaliteten af den grund.

Altså, prisen er blevet det eneste parameter og jeg har indtryk af, at mange webudviklere konsekvent underbyder hinanden selvom det ender med, at de skal arbejde rigtig, rigtig mange timer for næsten ingen penge. Og derved i sidste ende knækker halsen på opgaven.

Det bliver hurtigt til noget med at få opgaven for enhver pris.

Udover det bliver jeg konstant chokeret over kvaliteten af det produkt, der bliver leveret i mange tilfælde. Selvfølgelig er jeg lidt mere kritisk og selvfølgeligt er det vigtigste, at kunden bliver glad. Men synes godt nok der bliver leveret lige lovligt mange halvfærdige CMS-løsninger, som kunden næsten kunne have lavet bedre selv.

@ Lundsby: Det er fandme nogle fede webshops man kan lave i CloudSprout. Enkle og superflotte. Thumbs up!

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 01:21

John Bakken:
Mit totalt neutrale bud på en rigtig fed shop ville nok være www.hardcasa.dk. Jeg ved ikke om det, at jeg også synes at de har nogle mega fede varer har påvirket mig lidt, men bedøm selv ;-)

Vist nogle fra asien der har lavet hardcasa's magento webshop.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:41

Fama:

Jamen det siger jeg jo heller ikke... Det skal som sagt ikke tages personligt.... Jeg tog bare udgangspunkt i dit og Rasmus' indlæg.... Og det var som sagt muligvis en anelse unfair.... I spillede bare lidt med i en tone, som i lang tid har irriteret mig. Derfor for jeg til tasterne... Men som sagt - det er for så vidt ikke et personligt angreb mod hverken dig eller dit produkt. Det er mere en generel observation, jeg så følte mig provokeret til at gøre :)

Du må endelig ikke tro, at jeg tager det personligt. Såvidt jeg kan se, synes du at webshops skal koste mange flere penge, end det Rasmus' og jeg selv tilbyder det til.
Jeg er ikke enig med dig, og synes da både de referencer Rasmus kan fremvise og ikke mindst vores egne er meget imponerende.

Fama:

Lundsby:

Jamen tillykke med det.... Men med hånden på hjertet... Så har du givetvis også set en helvedes masse forsøge sig frem og fejle.

Det er ikke fordi jeg siger det er umuligt, at prøve sig frem.... Men at fremstille det som en holdbar metode, at starte helt uden nogen som helst viden (ej heller fra udbyderen af ens shopløsning) vil jeg betegne som dybt naiv (hvis jeg skal opføre mig pænt).

Det egentligt sjovt du siger det, jeg tror faktisk at jeg har set flere projekter gå galt, pga. at man tror man ved altid og laver en detaljeret kravspecifikation, som de er sikre på vil vinde markeds hjerter, alt sættes på et bræt og ja det går stortset hvergang. Det er meget bedre, at lave små iterationer og så se markedets/brugerenes reaktion.
Det er ikke en unik ide, jeg har fået det, det er sådanset bare det grundlæggende principper bag agil software udvikling, og udtrykket "Fail fast" er idag også særdeles velkendt i iværksætter kredse.

Fama:

Jeg vil ihvertfald mene det er en noget vovet påstand, at sige man kan knalde en fungerende webshop op for 6k uden at vide en fløjtende fis om hverken produkter, målgruppe eller indehaverens evner.... Jeg har ihvertfald umådeligt svært ved at tro man kan lave en webshop, der fortjener betegnelsen "fungerende", for 6k....hvis vi (for diskussionens skyld) antager der skal sælges luksusbiler til de arabiske lande :)

Vi kan sagtens sætte en velfungerende webshop op for 6k, no problem. Det har helt klart der er tale om et pakke tilbud, så betyder ikke at man kan få bygget Amazon for de penge, men det tror jeg helt ærligt ikke at der er nogle der har misforstået.

Fama:
Jeg siger ikke folk skal bruge flere penge... Jeg siger bare det ville være rart, hvis webudviklerne var lidt mere ærlige og ikke bare fyrede tilbud af i blinde.... som f.eks. at lave en webshop til en fast pris uden at kende det mindste til produkter osv....

Jeg kan ikke se det uærlige i det hverken Rasmus eller vi tilbyder, det er et pakke tilbud med en fast afgrænsning til en fast pris, den sidste og eneste kunde vi har haft der har været utilfreds med vores designpakker var vel omkring 5-6 år siden. Så det er heller ikke mit indtryk, at kunderne føler sig snydt.

Du og andre skal selvfølgeligt være meget velkommen til at tilgå markedet på en anden måde, og så kan kunderne jo vælge.

Umiddelbart synes jeg dine indlæg, er lidt mærkelige det virker som om du føler dig provokeret af vores pakketilbud. Det er lidt ligesom hvis jeg fordi jeg foretrækker økologisk mælk, så prøvede at få alle ikke-økologiske til at lade vær med at producere deres varer. Og det ville da være noget mærkeligt noget, folk skal da havde lov til at købe den mælk de har lyst til :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 03:09

Lundsby:
Såvidt jeg kan se, synes du at webshops skal koste mange flere penge, end det Rasmus' og jeg selv tilbyder det til.
Jeg er ikke enig med dig, og synes da både de referencer Rasmus kan fremvise og ikke mindst vores egne er meget imponerende.

Det er overhovedet ikke det jeg skriver.... Det er fint, at der tilbydes prisbillige pakkeløsninger. Min anke er bare at disse tilbydes uden at kende det mindste til produkt, marked eller kundens behov/viden/ambitioner.

Med andre ord er der da bestemt masser af situationer, hvor en prisbillig pakkeløsning vil være alt rigeligt.... men der er sgu også situationer, hvor det langt fra er tilfældet.Der er produkter, der stiller nogle helt specifikke tekniske krav til løsningen, som definitivt umuliggør en "billig" løsning.... der er kundesegmenter, der umuliggør det... der er konkurrenceforhold der kan umuliggøre det...osv. osv. osv.....

Lundsby:
Det egentligt sjovt du siger det, jeg tror faktisk at jeg har set flere projekter gå galt, pga. at man tror man ved altid og laver en detaljeret kravspecifikation, som de er sikre på vil vinde markeds hjerter, alt sættes på et bræt og ja det går stortset hvergang.

Det kan jeg ikke se det sjove i.... Den slags har jeg skam også set ske.... Og hver gang har jeg spurgt mig selv "Hvor fanden var webudvikleren henne i alt det her?". Det handler jo også om at folk må være istand til at sige fra.... Hvis kunden beder om en eller anden helt håbløs løsning, så må man da for fanden kunne forvente, at en professionel udvikler kan træde til og sige "det går sgu ikke kammerat"....istedet for bare at levere en lorteløsning, enten pga. manglende evner eller pga. frygt for at miste et salg.

Lundsby:
Det er meget bedre, at lave små iterationer og så se markedets/brugerenes reaktion.

Jamen det er vi helt enige om.... Men før man kan koncentrere sig om detaljerne skal de store ting jo være på plads... Det svarer lidt til at sige det er pisseligegyldigt om du bygger dit hus af halmballer eller mursten - det er bedre bare at bygge skidtet og så forsøge dig frem med mindre ændringer....som hvor fjernsynet skal stå osv.

Det er jo altsammen meget fint.... Men hvis du finder ud af det fundament du har bygget på var forkert bliver du jo nødt til at rive hele lortet ned og starte forfra.....

Lundsby:
Vi kan sagtens sætte en velfungerende webshop op for 6k, no problem. Det har helt klart der er tale om et pakke tilbud, så betyder ikke at man kan få bygget Amazon for de penge, men det tror jeg helt ærligt ikke at der er nogle der har misforstået.

Nu snakker vi generelt og der er der fandme mange, der ikke har forstået man ikke kan lave den nye Amazon for 6k - bare kig lidt på de indlæg, der dukker op på Amino....her render man jævnligt ind i folk der tror de kan få lavet noget i stil med eBay eller QXL for et par tusinde ;)

Lundsby:
Jeg kan ikke se det uærlige i det hverken Rasmus eller vi tilbyder, det er et pakke tilbud med en fast afgrænsning til en fast pris, den sidste og eneste kunde vi har haft der har været utilfreds med vores designpakker var vel omkring 5-6 år siden. Så det er heller ikke mit indtryk, at kunderne føler sig snydt.

Igen må jeg understrege at vi altså taler generelt.... Men vi kan da godt fokusere på dit konkrete tilbud... Du anede som sagt intet om produkt eller noget som helst, da du gav dit tilbud..... Skal det forståes på den måde, at du påstår du kan lave en velfungerende webshop for 6k uanset hvilket produkt, marked, konkurrence, kundens viden/evner osv.?

Men lad mig dog understrege jeg absolut intet har mod dit produkt... Som BZR skriver laver I nogle rigtigt fede ting - det skal der ikke herske nogen tvivl om.....seriøst - jeg er meget imponeret over CloudSprout.

Lundsby:
Umiddelbart synes jeg dine indlæg, er lidt mærkelige det virker som om du føler dig provokeret af vores pakketilbud. Det er lidt ligesom hvis jeg fordi jeg foretrækker økologisk mælk, så prøvede at få alle ikke-økologiske til at lade vær med at producere deres varer. Og det ville da være noget mærkeligt noget, folk skal da havde lov til at købe den mælk de har lyst til :-)

Jeg føler mig ikke provokeret af jeres pakketilbud.... Jeg følte mig provokeret af at i bare fyrede dem af med en besked om at der bare skulle læsses varer og tekster ind, så er man kørende.... Det er så for så vidt sandt nok... Men begrebet "køreklar" er jo en relativ størrelse.... Som sagt er der en helvedes masse ting der spiller ind på hvorvidt en given webshop er konkurrencedygtig....og i min verden er man altså først køreklar, når skidtet er konkurrencedygtigt ;)

Din analogi med økologisk mælk kan jeg så overhovedet ikke følge dig i.... Jeg har ingen intentioner om at blande mig i hvad du eller andre sælger.... Jeg forholder mig udelukkende til den måde man sælger tingene på.... og så har jeg vist også flere gange skrevet, at det måske er lidt unfair, at bruge dig og Rasmus som skydeskiver. I hører bestemt til i den "pæne ende". Jeg blev bare lidt provokeret af den der "op i røven med produkt osv. - den skal vi nok vinkle for x antal kroner" holdning....og den (mindre provokation) brugte jeg så som affyringsrampe for min mere generelle tirade :)

En tirade som jeg i øvrigt mener kan være gavnlig for potentielle købere af webshopløsninger - trådstarter inklusive.

Vil du være med?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)