PB MarketingApS er etableret i 2001 og vores kernekompetence er mødebooking og markedsanalyser. Så hvadenten du søger vækst eller viden om markedet, så kan vi hjælpe dig videre.
Vi har kontor lige ved Rådhus Pladsen - Vester Voldgade 83, 1. th - og du er meget velkommen forbi til en kop kaffe, så vi kan drøfte jeres behov nærmere. Vi kommer naturligvis også gerne til jer.
Vi er i dag 12 mødebookere og ca 50% af vores kunder er indenfor IT-branchen. Aldersgennemsnittet for vores konsulenter er ca. 40 år.
PB Marketing ApS - Vejen til væskt & viden
Venlig hilsen
PB Marketing ApS Vester Voldgade 83, 1. th 1552 København V
Jeg melder også lige mit firma Nordjysk Marketing ApS med på bølgen af interesserede firmaer.
Vi er en nordjysk telemarketingvirksomhed, stiftet for 3½ år siden. Vi er pt. 9 i firmaet, hvorfor enhver opgave betragtes særdeles seriøst, og ikke blot en ubetydelig kunde der giver ekstra fløde til kaffen.
Vi er altid gode for et godt amino-tilbud, og har hjulpet flere indenfor CMS branchen.. Også andre med-aminoer. Referencer kan forevises hvis dette måtte ønskes.
Du er mere end velkommen til at give mig et kald eller en mail
Min mail er: info(at)nordjysk-marketing.dk
Vores hovednummer er: 69606300 Ellers fang mig direkte på: 23800005
Vi er et dansk talende callcenter, belligende i sydspanien, hvilket gør at vi kan konkurrere med alle på prisen uden at det går ud over kvaliteten. Se evt. www.mk-outsourcing.dk
Jeg er meget interesseret i at høre nærmere om opgaven. Du er meget velkommen til at sende mig en mail på kasper@mk-outsourcing.dk så kan vi tage en dialog om hvad vi kan tilbyde.